tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Elektryczne supermoto KTM-a - pierwsze wrażenia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Elektryczne supermoto KTM-a - pierwsze wrażenia

Autor: Michał Mikulski 2015.05.02, 10:23 6 Drukuj

Jest mały, jest szybki i jest elektryczny! Testujemy KTM Freeride E-SM, pierwszy elektryczny, szosowy motocykl Austriaków.

Mieliśmy już okazję jeździć na elektrycznych Freeridach KTM-a przy okazji naszych wcześniejszych testów. Wnioski były dość proste: to rewelacyjny sprzęt, który nadal należy rozpatrywać w kategoriach drogiej zabawki. Co się jednak stanie, kiedy do drogiej zabawki założymy 17-nastocalowe koła supermoto?

Reklama

ZOBACZ NOWE MODELE »
NAS Analytics TAG

KTM Freeride E-SM ma jedną, ogromną przewagę nad swoimi offroadowymi braćmi: porusza się po asfalcie. Dopiero na utwardzonej nawierzchni czuć ogromną moc jaką generuje 16 kW silnik. Od zerowych obrotów mamy dostęp do aż 42 Nm! Dla porównania, mniej generuje dwusuwowa dwieściepięćdziesiątka (w offroadzie znana jako synonim dla słowa "Szatan"). Musicie uwierzyć mi na słowo, że spod świateł na E-SM nie ma mocnych. Do 60 km/h przyspieszenie jest, cóż, piorunujące. Także elastyczność pomiędzy 50, a 80 km/h świetna. Dopiero powyżej tej drugiej wartości E-SM traci nieco wigoru, ale w miejskich warunkach to nic strasznego. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że prędkość maksymalna oscyluje w granicach przyzwoitych 100 km/h (różni się oczywiście w zależności od wagi szofera).

Kolejna, ważna informacja: E-SM w świetle prawa to "125"! Dzięki temu można poruszać się nim posiadając prawo jazdy kat. B lub A1. A osiągi elektrycznego KTM-a są nieporównywalnie lepsze od spalinowych "setek’ (pomijając prędkość maksymalną). 

Już za kilka dni na Ścigacz.pl ekskluzywny raport z jazdy KTM-em Freeride E-SM prosto z Barcelony. Odpowiemy sobie na kilka nurtujących pytań: czy to pierwszy elektryczny KTM, który można traktować jako pojazd użytkowy? Ile frajdy daje elektryczny napęd na górskich serpentynach? I, przede wszystkim, czy przy wysokiej cenie warto rozważyć zakup tego elektrycznego supermoto?

Foto: KTM 

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy planujesz w tym roku zmianę motocykla?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę