Ducati DesertX pojawi siê w nowej wersji wyposa¿enia. Czego mo¿emy siê spodziewaæ?
Ducati DesertX to maszyna dla miłośników motocyklowego szaleństwa w terenie. W pierwszym kwartale 2023 roku motocykl znalazł się w pierwszej trójce sprzedaży wśród wszystkich modeli Ducati. Teraz pojawiły się informacje wskazujące na to, że producent szykuje bardziej ekstremalną wersję tej maszyny.
W portalu Motorcycle.com ukazały się informacje z California Air Resources Board, która odpowiada za przyznawanie homologacji dla pojazdów, które mają być sprzedawane na terenie słonecznego stanu. To właśnie dzięki CARB często dowiadujemy się o nowych modelach motocykli, choć oczywiście nie wszystkie trafiają do Europy. W przypadku Ducati DesertX na liście modeli pojawiła się wersja z dopiskiem Rally.
Czego możemy się spodziewać po nowym motocyklu? W dokumentach nie ma zbyt wielu informacji. Możemy być pewni, że będzie miał ten sam silnik i dopuszczalną masę całkowitą. Ducati DesertX na dzień dobry ma koła ze szprychowymi felgami o średnicy 21 cali z przodu i 18 cali z tyłu oraz zawieszenie o skoku 230 mm z przodu i 220 mm z tyłu. Prześwit motocykla wynosi 250 mm.
Jeżeli mielibyśmy pokusić się o zgadywanki, to przy ekstremalnym założeniu Ducati mogłoby wprowadzić do motocykla półaktywne, elektronicznie regulowane zawieszenie oraz akcesoryjny tłumik. W nieco bardziej przyziemnym założeniu producent mógłby zastosować takie rzeczy z katalogu akcesoriów, jak dodatkowy zbiornik paliwa o pojemności 8 litrów, turystyczną szybę, osłonę reflektora, gmole i zgodne z nazwą motocykla siedzenie typu Rally. Co faktycznie otrzymamy w Ducati DesertX Rally? Tego zapewne dowiemy się już tej jesieni.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze