tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Doładowane kompresorem Kawasaki Z H2 uwolnione ze smyczy
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
bg 960x300
controls-playcontrols-unmute
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Doładowane kompresorem Kawasaki Z H2 uwolnione ze smyczy

Autor: Wojtek Grzesiak 2019.10.23, 10:00 Drukuj

Naked Kawasaki Z H2 z silnikiem o mocy 197 koni mechanicznych został zaprezentowany podczas targów Tokio Motor Show. Wygląda na to, że szykuje nam się kolejna batalia w segmencie najmocniejszych nakedów.

Po kilku latach spokoju producenci motocykli przegrupowują swoje siły w klasie hyper naked. Jako pierwsze karty odkrywa Kawasaki. O tym, że zieloni pokażą model Z doładowany kompresorem wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, ale i tak ciężko powstrzymać ekscytację.

NAS Analytics TAG

Motocykl będzie napędzany silnikiem o mocy 197 koni mechanicznych osiąganej przy 11 000 obr./min. oraz dysponującym momentem obrotowym wynoszącym 137 Nm przy 8 500 obr./min. Na przykładzie modelu H2 wiemy jednak, że w rzeczywistości moc w doładowanych silnikach Kawasaki bywa różna w zależności od konkretnego egzemplarza, ale zazwyczaj różniła się na plus. Silnik będzie sparowany z sześciobiegową skrzynią wyposażoną w quickshifter opracowany przez Kawasaki Racing Team. Silnik będzie mógł pracować w trzech trybach mocy - 197 KM, 147 KM lub 98 KM.

Rama nowego Kawasaki Z H2 to stalowa konstrukcja kratownicowa oparta na silniku i została zbudowana od podstaw, specjalnie dla tego modelu. W kwestii zawieszenia producent wykorzystał produkty marki Showa i tak z przodu zamontowano widelec Showa Big Piston Fork z  regulacją odbicia, kompresij i napięcia wstępnego sprężyny, a z tyłu - amortyzator Showa Uni Trak. 

Pakiet elektroniki obejmuje kontrolę trakcji, asystenta startu oraz Kawasaki Cornering Management Function - czyli kontrolę skręcania. System ten spaja kontrolę trakcji, sterowanie hamowania silnikiem oraz ABS żeby kontrolować parametry silnika i podwozia podczas skręcania - od momentu wejścia w zakręt do momentu wyjścia z niego. Wszystko to dla zapewnienia płynnego przejazdu. Informacje będą prezentowane na kolorowym wyświetlaczu TFT z wbudowanym modułem Bluetooth pozwalającym na połączenie motocykla z Kawasaki Rideology App. dzięki temu będziemy mogli sprawdzać parametry przejazdów.

Reklama

POZNAJ NOWY SALON HONDA WYSZOMIRSKI »
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę