tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Dodge Tomahawk
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG

Dodge Tomahawk

Dodge Tomahawk model 2003

Podstawowe dane techniczne:

silnik
V10
poj.
8277 ccm
moc
500.00 KM (365.0 kW)) przy 5600 RPM
moment obr.
712.00 Nm (72.6 kgf-m or 525.2 ft.lbs) przy 4200 RPM
skrzynia biegow
2 biegowa

Wymiary:

Dług/szer/wys
2,591 /704 /937 mm
rozstaw osi
1,930 mm
wys. siedzenia
737 mm
masa własna
680.4 kg (1,500.0 pounds)

Osiągi:

V-max
482.8 km/h (300.0 mph)
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 3 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Dodge Tomahawk

Filmy o Dodge Tomahawk

Brak filmów, przedstawiających motocykl

Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz

Polecamy

NAS Analytics TAG

Aktualności

NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KONTAKT Z REDAKCJĄ

na górę