BMW S1000R na rok 2021 - opis, zdjêcia
BMW S1000R na 2021 rok zostało oczywiście przystosowane do normy emisji spalin Euro 5, ale na szczęście obyło się bez strat w koniach mechanicznych, a tych na pokładzie będziemy mieli 165. Nowością jest lżejsza skrzynia biegów i przeprojektowana rama. Skoro mowa o ramie to ta, wraz z wahaczem nawiązuje do modelu S1000RR, co pozwoliło na zaoszczędzenie wagi. W punkcie centralnym rama jest węższa, co przekłada się na wygodniejszą pozycję. Motocykl jest lżejszy o 6,5 kg, z czego 5 kg zaoszczędzono na samym silniku.
Co na pokładzie? BMW umieściło wyświetlacz TFT o przekątnej 6,5 cala, a w opcji Riding Modes Pro dodano tryb Dynamic Pro. Motocykl może być opcjonalnie wyposażony w system MSR, który zapobiega uślizgowi tylnego koła i wspomaga hamowanie silnikiem. W standardzie otrzymamy ABS Pro oraz Dynamic Traction Control. Nowy reflektor LED oferuje opcję doświetlania zakrętów w pakiecie Headlight Pro. Motocykl będzie dostępny w trzech kolorach. Opcjonalnie będzie można go wyposażyć w pakiet M, który pozwoli zgubić dodatkowe 4,8 kg.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze