Nie ma quadów lepszych i gorszych. Są natomiast quady, które do określonych zadań nadają się bardziej lub mniej. Dlatego wspólnie z Jackiem Bujańskim podsumowaliśmy najważniejsze wady i zalety poszczególnych modeli tak, aby w ten sposób określić, do czego poszczególne modele służą. | Wady | Zalety | Kymco MXU300 | • szerokość (quad jest zbyt wąski) • wysokość (zbyt wysoko umieszczony środek ciężkości) • większa wywrotność | • napędzanie wałem • niskie koszty eksploatacji • przystępna cena • stosunek jakości i zaawansowania technicznego do ceny | Polaris Phoenix 200 | • zbyt miękkie zawieszenie • słabsze prowadzenie na zakrętach | • homologacja do jazdy w ruchu ulicznym • komfort podróżowania po drogach utwardzonych | Suzuki Eiger 400 4X4 | • niewielka - jak na tę klasę - pojemność silnika | • prostota wykonania • mechaniczne elementy załączające • praktycznie brak elektroniki • wszystko to przekłada się na trwałość i niezawodność w trudnych warunkach, do jakich został on zaprojektowany • sztywność i odporność na boczne przechyły | Suzuki QuadRacer | • brak standardowego wyposażenia w podłogi (nerve-barsy) | • duża moc • świetne zwieszenie, doskonale przyjmujące uderzenia o podłoże | Yamaha Grizzly 700 Fi | • cena | • lekkość prowadzenia • poza ceną pojazd ma praktycznie same zalety | Modelki ubrał salon Intermotors Ul. Jagiellońska 55 Warszawa http://www.intermotors.pl | |
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeDodam ze czym¶ piêknym jest w hondzie - automatyczna skrzynia któr± mo¿na zmieniæ w sekundê na dotykowa tiptronik - lewym kciukiem zmieniamy biegi góra dó³. Piêknie siê ni± hamuje i naprawdê ...
OdpowiedzZGADZAM SIE ZE YAMAHA GRIZZLY 700 JEST EXTRA. PRZESIADLEM SIE Z HONDY 680 Z NIEZALEZNYM ZAWIASEM PO 1.500 MILACH NA W.W. YAMAHE 700 na 10 minut I ZAWIAS JEST 10 RAZY BARDZIEJ MIEKKI NI¿ HONDA ...
Odpowiedz