AJP PR7 - mocno offroadowy turystyk z Portugalii
Podczas targów EICMA portugalska firma zaprezentowała produkcyjny model PR7.
O prototypie modelu PR7 pisaliśmy w zeszłym roku. Teraz, dzięki targom EICMA, poznaliśmy detale modelu produkcyjnego, który od przyszłego roku będzie dostępny także w Polsce. AJP PR7 otrzymał jednostkę napędową z dwoma wałkami rozrządu w głowicy o pojemności 600 ccm. Silnik pochodzi z włoskiego SWM-a, a w SWM-ie znalazł się oczywiście po wykupieniu przez Włochów starych fabryk Husqvarny. Jednocylindrówka posiada wtrysk paliwa, producent zarzeka się jednak, że to maksimum elektroniki jaką znajdziemy w PR7.
W odróżnieniu od prototypu, seryjne PR7 wyposażono w zawieszenie marki Sachs z przodu i z tyłu. W układzie hamulcowym pracuje tarcza o średnicy 300 mm i dwutłoczkowy zacisk z przodu oraz 240 mm tarcza z tyłu. 17-litrowy zbiornik paliwa ma zapewniać przyzwoity dystans. Waga z paliwem to 165 kg.
Motocykl będzie dostępny od przyszłego roku, także w Polsce. Póki co nie znamy oficjalnej ceny, czekamy na informacje od importera. Brytyjski Visordown spekuluje, że będzie ona plasować się na poziomie 10,000 euro. A niestety dość dużo…
Foto: AJP Polska
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze