2022 Yamaha YZF-R6 Race i YZF-R6 GYTR. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Yamaha nie zamierza składać broni w kwestii modelu YZF-R6 i motocykl będzie dostępny przez kolejny rok, ale ponownie bez homologacji drogowej. Tym razem pojawią się dwie wersje - Race oraz GYTR.
Ostatnia generacja Yamahy YZF-R6 w wersji drogowej została wycofana z produkcji po wejściu w życie normy emisji spalin Euro 5, ale producent pozostawił motocykl w sprzedaży jako maszynę torową. W wersji Race motocykl po prostu został przebrany w torowe owiewki, po którymi kryją się standardowa elektronika i zawieszenie. Maszyna jest dostępna w kolorze czarnym.
Wersja GYTR to już bardziej zaawansowany sprzęt i występuje w kolorze białym. Na pokładzie jest programowalny komputer sterujący silnikiem w specyfikacji Superstock, kute tłoki, tytanowe zawory, wyścigowy układ wydechowy marki Akrapovic, krótką skrzynię, quickshifter, a także regulowane sety i sportowe siodło. Na tym jednak lista się nie kończy - przewody hamulcowe znajdują się w stalowym oplocie, dodano emulator ABS, korek wlewu paliwa z możliwością otwierania bez użycia kuczyka, a opcjonalnie można zamówić zestaw odwracający kierunek zmiany biegów.
Producent deklaruje, że dostawy wersji GYTR ruszą od stycznia 2022, ale oczywiście najlepiej skontaktować się z lokalnym salonem i potwierdzić cenę oraz dostępność motocykla.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze