2022 Yamaha MT-10 SP. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Zgodnie z oczekiwaniami, w ślad za prezentacją nowej odsłony modelu MT-10 producent przedstawił wersję SP, która zyskała kilka usprawnień w stosunku do poprzedniej generacji.
Najważniejsza zmiana dotyczy zawieszenia. Ponownie pojawia się tu półaktywne zawieszenie Ohlins, które zostało udoskonalone tak, by zapewnić lepsze ustawienia tłumienia i poprawić ogólną charakterystykę pracy. Teraz amortyzatory mają działać z jeszcze większą precyzją. Na pokładzie są trzy tryby pracy - A1, A2 i A3, które kolejno odpowiadają trybom Sport, Sport-Touring i Touring. Można również wybrać opcję ustawień manualnych - M1, M2 i M3. Producent twierdzi, że całość nadwozia jest bardziej zaawansowana niż w R1M.
Zmieniono również kilka detali. Dolna osłona składa się z trzech części i służy dodatkowemu zabezpieczeniu chłodnicy oleju. Pomalowano ją w barwy inspirowane modelem R1M. W celu zwiększenia skuteczności nowej, radialnej pompy hamulcowej producent zastosował przewody w stalowym oplocie. Silnik pozostaje bez zmian i w wersji SP również będzie generował maksymalną moc 163,6 KM.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze