2021 MV Agusta Dragster 800. Opis, zdjêcia, dane techniczne
MV Agusta Dragster 800 to kolejny model, który został odświeżony przez włoskiego producenta. Będzie dostępny w czterech wersjach, w tym także dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
MV Agusta Dragster 800 przeszła modyfikacje silnika i elektroniki, a także otrzymałą nową ramę. Silnik pochodzi od modelu Brutale 800, więc mamy nowe wtryskiwacze, nowy kolektor wydechowy, zmieniony kształt tłumika, nowy czujnik skrzyni biegów, a także zmieniono materiały użyte do produkcji zaworów. W elektronice pojawił się czujnik IMU wykonany specjalnie dla marki MV Agusta przez firmę e-Novia z Mediolanu. Zarządza on kontrolą trakcji, systemem ABS ze wspomaganiem w zakrętach, wheelie control oraz systemem zapobiegającym uniesieniu przedniego koła. Nowy, kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5,5" może pełnić funkcję nawigacji po połączeniu ze smartfonem.
Dzięki czujnikowi IMU reflektor LED został wyposażony w funkcję doświetlania zakrętów. W kwestii ergonomii zmieniono wypełnienie siedziska oraz zastosowano mikro owiewkę. Pojawiła się także nowa rama, która zapewnia większą sztywność, a także nowe tylne zawieszenie, które ma być bardziej progresywne.
MV Agusta Dragster 800 będzie dostępna w wersjach RR, RR SCS, RR SCS RC oraz Rosso. Wersja RR SCS posiada Smart Clutch System, dzięki któremu nie trzeba używać sprzęgła podczas zatrzymania motocykla i przy ponownym ruszeniu, ale oczywiście można to zrobić. Skrzynia biegów działa klasycznie i jest wyposażona w dwukierunkowy quickshifer. Wersja RR SCS RC będzie limitowana do 200 sztuk. Posiada magnezowe felgi, elementy wykonane z włókna węglowego oraz opcjonalny zestaw torowy, w którego skład wchodzi układ wuydechowy SC-Project i zmienione mapy silnika.
Wersja Rosso będzie miała wszystko to, co oferuje wersja RR z wyjątkiem maksymalnej mocy silnika, a ta ma wynosić 112 koni mechanicznych. MV Agusta Dragster 800 Rosso ma być dostępna także dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze