2021 MV Agusta Rush. Opis, zdjêcia, dane techniczne
MV Agusta Rush to motocykl tak mocno limitowany i pożądany, że zapewne cała produkcja została wyprzedana już w momencie otwarcia maila z informacją prasową, ale pominięcie go w wiadomościach byłoby grzechem. Model na rok 2021 może i zachował moc poprzednika, ale producent zapewnia, że maszyna przeszła szereg zmian.
MV Agusta Rush to jeden z najbardziej emocjonujących nakedów, jakie kiedykolwiek powstały. Sercem jest tutaj silnik o pojemności 1000 cm3, który generuje maksymalną moc 208 koni mechanicznych przy 13 000 obr./min. Według producenta poprawiono krzywą momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zawory zostały pokryte powłoką Diamond Like Carbon, która zmniejsza tarcie. Poprawiono także skrzynię biegów i sprzęgło, które ma być bardziej niezawodne zwłaszcza podczas startów z użyciem Launch Control. Do tego dochodzi nowy czujnik skrzyni biegów - EAS 3.0.
Skoro jesteśmy przy elektronice, to na pokładzie pojawił się nowy moduł IMU, dzięki któremu elektronika ma w sposób niemal niezauważalny wspomagać kierującego. Nowością jest także ulepszony moduł ABS z funkcją kontroli w zakrętach. Za system będzie teraz odpowiedzialna jednostka Continental MK100. Informacje na temat tego, co dzieje się z motocyklem, będą wyświetlane na ekranie TFT o przekątnej 5,5", który można połączyć z aplikacją MV Ride, co pozwoli między innymi na skorzystanie z funkcji nawigacji.
Znakiem charakterystycznym motocykla, oprócz tłumika z czterema wylotami spalin, jest oczywiście spektakularna tylna felga. Skoro już jesteśmy przy konstrukcji podwozia, to na pokładzie jest między innymi zawieszenie Ohlins Smart EC, które może pracować w trybie manualnym lub półaktywnym. Oprócz tego, motocykl wyposażono również w elektroniczny amortyzator skrętu. Wprowadzono także małą zmianę w ergonomii, a jest nią nowe siodło pokryte skórą i Alcantarą.
MV Agusta Rush będzie dostępna w liczbie zaledwie 300 egzemplarzy. Żeby jeszcze bardziej rozpieścić klientów, producent dodaje do motocykla magiczną drewnianą skrzynię, a w niej takie dobrocie jak wydech SC Project, osłona wydechu z włókna węglowego, osłona siedziska pasażera, nakładka na zegary, korek wlewu paliwa i klamki wykonane w technologii CNC, osłony klamek, przednie tarcze hamulcowe oraz pokrowiec.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze