2022 MV Agusta F3 RR. Opis, zdjêcia, dane techniczne
MV Agusta wypuściła nową broń w klasie supersport - model F3 RR, który oprócz mocniejszego silnika ma również nowe owiewki z rozbudowaną aerodynamiką.
Kształty nowej MV Agusty F3 RR słusznie wydają się znajome, ale rewolucją jest dodanie aerodynamicznych skrzydeł wykonanych z włókna węglowego. Producent chwali się, że zapewniają docisk 7,7 kg przy prędkości 240 km/h. Na użytek drogowy moc jest taka sama jak w pozostałych modelach serii z silnikiem o pojemności 798 cm3 i wynosi 145 koni mechanicznych, ale po zainstalowaniu układu wydechowego Akrapovic i wgraniu wyścigowej mapy kierujący ma do dyspozycji 153 konie mechaniczne.
MV Agusta F3 RR została wyposażona w system ABS MK100 od Continental, który zapewnia również wspomaganie w zakrętach. Rama została usztywniona, a ustawienia zawieszenia - zaktualizowane. Z przodu znajduje się w pełni regulowany widelec Marzocchi, a z tyłu - amortyzator Sachs. Nowe koła są o 7% lżejsze od poprzednich. Producent zmienił również kilka szczegółów takich jak podnóżki oraz przyciski sterowania funkcjami motocykla, które są umieszczone po prawej stronie. Informacje na temat motocykla są pokazywane na wyświetlaczu TFT o przekątnej 5,5". Cena motocykla we Włoszech została ustalona na równowartość 101 tysięcy złotych.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze