2015 BMW K1300S Motorsport - nowa nazwa i nowe malowanie
BMW zaprezentowało właśnie nowy motocykl o wiele obiecującej nazwie K1300S Motorsport. Ale spokojnie, niestety nie jest to mocniejsza, super-high-performance wersja i tak już urywającego głowę sprzętu.
Pod nazwą "Motorsport" kryje się nowe malowanie, kilka stylistycznych detali , przyciemniana szyba, koła HP, akcesoryjne podnóżki i wydech Akrapovic . Co ciekawe, w 2015 roku BMW chce wycofać obecne K1300S i uczynić Motorsport jedynym modelem K1300S. Wszystko fajnie, BMW, ale wszyscy czekają na psychopatycznego turystę S1000F. Ten z kolei ma mieć oficjalną premierę na targach Intermot, ale oficjalny wygląd motocykla poznamy z pewnością szybciej. Swoją droga, K1300S będzie chyba nieco zagubione w niezwykle skomplikowanej ofercie turytycznej BMW. Obecnie klient może wybierać w sprzętach z serii GS, RT, K1600, K1300, a już wkrótce dojdzie do tego wspomniany wcześniej S1000F.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeKoniec produkcji BMW K1300S Wed³ug oficjalnych informacji z BMW K1300S i R nie jest ju¿ produkowany, ostatnim rokiem produkcji by³ rok 2015.
Odpowiedz2015 rok i pomarañczowe klosze w kierunkowskazach? ...
OdpowiedzW BMW Motorrad dominuj±c±, jak nigdy, rolê w konstruowaniu motocykli pe³ni± ksiêgowi - np. w 2014 zaniechano spodziewanych zmian w standardowej RR-ce, zamiast tego sp³odzono jak±¶ paskudê typu...
OdpowiedzNapisz proszê, dlaczego wola³by¶ Haykê. Pytam bo chcê zamówiæ K1300S i w³a¶nie te zmiany mi pasuj±. Je¼dzi³em i K1300S i Hayk± i przy podobnych do¶wiadczeniach za beemk± przemawia³a elektronika i napêd wa³em.
OdpowiedzInteresujê siê Hayk± 2015 gdy¿ jest zapowiadana CA£KIEM NOWA konstrukcja, a ksiêgowi z BMW oferuj± na 2015 ci±gle ten sam K1300S. Mia³em okazjê poje¼dziæ przed zakupem Hajk± (mod.2011) i K1300S. Wybra³em wtedy K1300S gdy¿ oferowa³a lepszy komfort jazdy przy moim wzro¶cie, w±ski dosiad, znakomite hamulce/ABS, zawieszenie dobrze dopasowane do jazdy "typu TGV", wysok± jako¶æ wykonania, bezobs³ugowy napêd wa³kiem, wystarczaj±co rze¶ki silnik . Do przedniego zawieszenia trzeba by³o siê przyzwyczaiæ , gdy¿ wprawdzie wspaniale dzia³a podczas ostrego hamowania, ale przy wiêkszym nieco z³o¿eniu niezbyt dobrze czujesz co siê dzieje pod przedni± opon±. Dlaczego nie kupiê kolejnego K1300S : otó¿ po ok 40kkm w niektórych egzemplarzach K1300S zaczyna sporadycznie gasn±æ silnik podczas wysprzêglania ( co nie musi byæ win± silnika), z czym zazwyczaj serwisy BMW nie s± w stanie sobie poradziæ - zetkn±³em siê z takimi dwoma egzemplarzami u kolegów w Polsce. Oczywi¶cie, gdyby BMW pokaza³ CA£KOWICIE NOWY moto 1200-1300ccm, by³bym nim zainteresowany.
OdpowiedzNapêd wa³em jest ¶wietny w samochodzie.
Odpowiedz50 000 w ci±gu jednego sezonu? PIÊÆDZIESI¡T TYSIÊCY?! Sorry ale nie wierzê. Pic or didn't happen.
OdpowiedzKolego , zwróci³e¶ uwagê na te ok. 50kkm, a nie zauwa¿y³e¶, ¿e moto by³o u¿ytkowane tylko rok ? Otó¿ na ¶wiecie s± kraje , w których sezon trwa CA£Y ROK , drogi ci±gn± siê po horyzont i wszêdzie jest daleko. W takim kraju spêdzi³em 2012 , a moto sprzeda³em przed wyjazdem z przelotem ok.50kkm.
Odpowiedzcie¿ki i przyd³uga¶ny klocek nic z "motorsportem" wspólnego nie ma...no chyba, ze nazwe....
Odpowiedz