2014 Honda CB650F i Honda CBR650F oficjalnie
Nie tylko seria NC dostała zastrzyk pojemności. Oberwało się legendom. Otóż Hornet, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać nadal ma silnik 4 cylindrowy, ale pojemność wzrosła do 650cm3.
2014 Honda CB650F (oraz CBR650F)
- Nowy silnik o zwiększonej do 650cm3 pojemności
- Mniejsza moc (86 KM)
- Moment obrotowy 63 Nm
- Lepsza elastyczność oraz praca na średnich obrotach
- Zupełnie nowe podwozie
- Sztywniejsza rama stalowa
- Dwie tarze hamulcowe 320mm z przodu + zaciski 2 tłoczkowe
- Zbiornik paliwa 17,3 litrów
- Masa 206/2011 kg
CBR600F, która do tej pory dzieliła silnik ze starą CB600F także naturalną koleją rzeczy dostała ten sam silnik, a to oznacza, że teraz uniwersalna CBR będzie miała mniejszą moc (86 KM).
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzewchodzą w klasę motocykli do wszystkiego czyli do niczego, moto bez duszy ani turystyk ani sport. ktoś wspomniał o hondzie NC ciężko to porównać do te f\'ki sam jeździłem nc750 a obecnie posiadam ...
OdpowiedzNie rozumiem postępu. W tym roku udało mi się kupić F4 w cudnym stanie z przebiegiem 17 000 km, a chciałem się wciągnąć w kredyt na nową Fkę 600, ponieważ byłem pełen obaw o używany sprzęt. Teraz w...
Odpowiedzmiałem dokładnie ten sam dylemat... czy zostawić starą F4i czy kupić nową.. zostałem przy starej :)
OdpowiedzZnowu pierniczenie o lepszej elastyczności na średnich obrotach... Gdybym chciał jeździć na średnich obrotach, to kupiłbym NC, a nie CBR. Tej nowej hondzie nie należy się litera R w nazwie. Powinna...
OdpowiedzPrzeciez to jest jakiś absurd... Przez 15 lat HONDA nie potrafi wykombinować jakiegoś dobrego motocykla w tej klasie. Od czasów CBR F4/F4i nie pojawiło się w sumie nic lepszego. Starszy model był -...
Odpowiedzprzykra sprawa
OdpowiedzLipa jak cholera. Czyżby kryzys wieku średniego i strach przed śmiercią dopadł konstruktorów Hondy. Szkoda czyje ze ten model będzie spieprzony. Trzeba szybko kupować CBR RR z 2012 roku ostatnia ...
Odpowiedz