1/4 mili w Kamieniu ¦l±skim, King of Europe - strona 2
Klasa Moto
Klasa MotoPlus
Klasa MotoMaxi Przejazd finałowy
Oficjalny przebieg i wyniki King of Moto można znaleźć tu . King of Europe Od samego rana w niedzielę przed specjalnie przygotowanym pasem gromadziły się najszybsze w Europie samochody. Czołówka polskich zawodników, zwycięzcy poprzedniego dnia, zawodnicy ze Szwecji, Danii i ekipa z Anglii przyjechała wygrywać zawody o tytuł Króla Ćwiartki w Europie. Na starcie ujrzeliśmy profesjonalnie przygotowane samochody o mocach znacznie przekraczających 500 KM odzianych w nadwozia pochodzące z lat 60 czy 70. Tak więc ekipa Taz Racing z Wysp Brytyjskich startowała między innymi w pięknym Fordzie Anglia o mocy 800KM, Fordzie Escorcie z lat siedemdziesiątych o mocy 700 KM, piękny pick-up czy jednej z największych atrakcji King of Europe, znany wszystkich Polakom pojazd, który zmotoryzował Polskę, czyli mały fiat o mocy 550KM wyposażony w silnik V8 „small block" o pojemności przewyższającej 5 litrów pojemności, który przy starcie przy dobrej przyczepności unosi przednie koła. W Polsce unosił je tylko na 10-15 cm, na w pełni profesjonalnym torze robi to znacznie efektowniej. Imponujący Ford Thunderbird „The Beast" ze Szwecji w czasie próbnych przejazdów długo stał przed startem zanim wykonał piękny burn out i wystartował robiąc ósemkę (czas ET 8.7sek). Poza pokazami Jet-cara podziw budził najmocniejszy zarejestrowany samochód. Należący do Andiego Frosta Vauxhall Victor osiągający w sprzyjających warunkach do 2100KM! Plotka niesie, że czasem w ramach zabawy podjeżdża tym samochodem po swojego syna do szkoły. Na starcie stawiły się również Chevrolette Chevelle, Dodge Challenger , Plymouth Barracuda, AMC Javelin, , Austin A60 Pickup, Plymouth Duster czy Audi S4 Killer należący do Arka Oziębło. Zawodnicy startowali w czterech różnych klasach: StockStreet, SuperStreet FWD, SuperStreet 4WD. Stock Street:
SuperStreet FWD:
SuperStreet 4WD:
SuperStreet RWD:
W wyścigu finałowym spotkał się doskonale znany polski zawodnik Marcin Blauth w swoim GMC Typhoon z Marcinem Jensenem w Fordzie Sierra V6 3.7 Turbo. Ford jednak dysponował niemal dwukrotnie mniejsza mocą i w roku 2007 tytuł King of Europe należy do MARCINA BLAUTHA!! Trzecie miejsce należy do Chrisa Skinnera w fenomenalnym 550-konnym Fiacie 126p z Taz Teamu. | |
|
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeW sobotê 30 lipca na podopolskim lotnisku w Kamieniu ¦l±skim odby³a siê Post z przysz³o¶ci?
OdpowiedzPrzepraszam wszystkich zawodników klas motocyklowych za ma³± liczbê zdjêæ. Wyci±gniemy wnioski z b³êdów w Kamieniu ¦l±skim. Zapewniam, ¿e w kolejnych rundach klasy motocyklowe bêd± du¿o bardziej ...
OdpowiedzPolecam te¿ stronê: http://sain.fotosik.pl - na niej znajdziecie wiêcej zdjêæ z przejazdów klas motocyklowych. Dziêkujê równie¿ Sainowi, ¿e udostêpnienie zdjêæ. Nie bêdziemy ich umieszczaæ pod nasz± relacj±. Poprzestaniemy na odes³aniu na Twoj± stronê.
OdpowiedzPRZEPRASZAM - poprawny adres to http://sain.fotosik.pl :-)
OdpowiedzTerror - autor tego artykulu dostal odemnie zgode na zamieszczenie tu zdjec dostepnych pod adresem http://sain.fotka.pl . Szkoda, ze ich nie wykorzystal, bo byloby duzo wiecej fot motocykli. ...
Odpowiedzza duzo o puszkach!!! kogo opchodzi czy ktos ma 500konnego malucha czy 600? to chyba serwis o motocyklach i nikt tutaj nie bedzie szukal takich informacji...
OdpowiedzMnie np. obchodzi....:)A motocykli by³o ma³o i zosta³y przycmione przez samochody.Poza tym po co wrzucac po iles zdjec tych samych motocykli...
Odpowiedzw sumie to po co robic relacje z imprezy puszkarzy?
OdpowiedzW sumie jak sie nie podoba to sie nie zagl±da.....Info o motocyklach jest.A co by by³o jak by w ogole zdjec nie by³o?Trzeba sie cieszyc ze sa jakiekolwiek:)
OdpowiedzFajnie tylko czeu nie ma zdjêæ Rolka i innych???
Odpowiedz