ZX-10R 2011 z homologacją
Zdjęcia Kawasaki ZX-10R na rok 2011 w specyfikacji ulicznej w końcu ujrzały światło dzienne. Nowa Ninja jako pierwsza w historii marki została zaprojektowana przede wszystkim jako superbike, a dopiero później dostosowano ją do użytku na drogach. Taki tor rozwoju ma gwarantować maszynę, która stanie się konkurencyjna dla topowych litrów na rynku. Moc nowej ZX-10R będzie wynosiła około 185 KM, a waga spadnie o 10 kg, do 198 kilogramów.
ZX-10R dostanie zaawansowaną kontrolę trakcji S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control), będącą rozwinięciem systemu stosowanego już w GTR1400. Do tego na pokładzie znajdzie się też system elektronicznie sterowanej przepustnicy ride-by-wire prosto z WSBK. Więcej szczegółów poznamy już niedługo, po targach Intermot w Kolonii.
|
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzePrzód Honda i koła (okropne 3 ramienne)od Suzuki...;/ Ogolnie jak dla mnie niespójna sylwetka. Poprzedni model wymagał niewielu poprawek stylistycznych i z tym nowym silnikiem i cala ta ...
OdpowiedzGdzie ty tu widzisz hondę? Mnie się tylko zegary nie podobają a dokładniej obrotomierz- wolę ten z aktualnej zx6r, czytelny i prosty. ogólnie jakoś nie przepadam za litrami
OdpowiedzDruga sprawa. Gdzieś na Angielskim portalu przeczytalem ze te 185km to on ma miec ale na kole a 200km na wale korbowym. ZX-10R z 2010 roku miala katalogowo 188km a ta ma miec mniej? jaki w tym ...
OdpowiedzKawasaki ZX-10R na rok 2011 będzie mogło pochwalić się 114,3 niutonometrami momentu obrotowego oraz 200 końmi mechanicznymi mocy na wale silnika! W przypadku dynamicznego doładowania moc zwiększa się do 209,9 KM! Przypomnijmy, że moc znamionowa BMW S1000RR zapisana w specyfikacji technicznej wynosi 193 KM. Pozdro!!!!!
Odpowiedzo wiele ładniejsza od poprzedniego modelu:D cos nowego -inna sylwetka, te przednie lampy sa nisko. ale za łagodny i zamały zadupek;/ ogulnie wyglada agresywnie ale ten tył psuje troszku ...
OdpowiedzMały zadupek ,bo to nie jest motocykl do wożenia lasek pod kolumnę....;)
OdpowiedzMały zadupek jest fajny, nadaje lekkości całej stylistyce, ponadto to jest moto torowe z homologacją zrobioną za pieniądze, więc wiesz :) Mnie się podoba- taki niski, agresywny i w ogóle cool
OdpowiedzWygląda ciekawie, na pewno lepiej niż blady.
Odpowiedzszkoda, przód wygląda jak R6. Stara była charakterystyczna, bo nie przypominała niczego co powstało wcześniej. A te lusterka wyglądają jakby ktoś je tam dał w ostatniej chwili, choć może wreszcie ...
OdpowiedzJa odniosłem wrazenie ze przód bardziej przypomina Aprilie RS125 znaczy sie te lampy sa bardzo podobne. Wlot powietrza jak w S1000RR wyglada fajnie. A co do lusterek to faktycznie wygladaja mało ciekawie, poprzednia generacja miała chyba najładniejsze lusterka seryjnie zakładane :)
OdpowiedzNie ma co sie czepiac wygladu! Bo wyglada na szczescie fajnie. na pewno inaczej niz wczesniejsze generacje! czy lepiej to kwestia gustu. Ale dostrzegłem pewna dziwna rzecz! Aczkolwiek na jednych ...
Odpowiedzto pewno kwestia homologacji Europa/USA w wersji z kierunkami na "wsporniku" widać odblaski boczne (USA) tego pewnie wymaga homologacja na stany (odległość kierunków od siebie)
OdpowiedzNie ma zdjęć od tyłu ... ponieważ ten motocykl i tak będzie zostawał po tyłach ;) Nie wiem czy ta waga jest podana na sucho czy z płynami i akumulatorem - bo np. gsxr wazy okolo 170kg na sucho przy podobnej mocy (185-190KM). Mi osobiście wygląd tej kawy bardzo przypada do gustu - lubie jak jest duzo owiewek i "kanciate tłumiki" - tak jak w gsx-r k7/k8 (k9/k10 nie przypadły mi do gustu).
Odpowiedznie wiem ale gdzies wyczytalem ze to konie to beda na kole, wiec i przy tej wadze z plynami daje to lepszy rezultat waga-moc niz jakikolwiek GSXr dotychczas. Wiec nie zgadzam sie z toba ze bedzie zostawac na tylach.
OdpowiedzBedzie miało kontrole tr. i abs i będzie lzejsze od Bmw ,o jakies 8 ,5 kg ,przy tej samej mocy. Zapowiada sie niezle.Reszta japonii narazie w czarnej D....
OdpowiedzChyba oczywiste że z płynami i wszystkim...
Odpowiedz