ZX-10R 2011 - dane techniczne, czyli 200 KM mocy!
BMW S1000RR pokonane?
Na europejskiej stronie Kawasaki pojawi³a siê broszura Kawasaki ZX-10R i oczywi¶cie szybko trafi³a do internetu. Znajduj± siê w niej zdjêcia, przedstawiaj±ce jak finalnie wygl±da³a bêdzie najnowsza, litrowa Ninja. Ale co najciekawsze, poznali¶my te¿ dane techniczne!
Kawasaki ZX-10R na rok 2011 bêdzie mog³o pochwaliæ siê 114,3 niutonometrami momentu obrotowego oraz 200 koñmi mechanicznymi mocy na wale silnika! W przypadku dynamicznego do³adowania moc zwiêksza siê do 209,9 KM! Przypomnijmy, ¿e moc znamionowa BMW S1000RR zapisana w specyfikacji technicznej wynosi 193 KM. Zapraszamy do zapoznania siê z detalami:
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzetez s³ysza³em ze w BMW padaj± silniki ,, podobno g³owica sie wykrzywia czy cos ,,, tam ,,,,japonce maj± doswiadczenie w motocyklach super sport a 1000 rr cierpi na choroby wieku dzieciencego ,, ...
Odpowiedzu wow 200KM wyyyyypas... czyli i tak bedzie jechalo te same 299km/h co 5 lat temu ? nie no to super hiper mega fajnie, catalogue boys beda w niebo wzieci
OdpowiedzPodpinasz pod komputer zegar i odblokowujesz licznik,proste... Wtedy Ci pokaze tyle ile zdolasz wyciagnac nim...
Odpowiedzmay the force be with you! A najlepiej 200KM of force i to na kole! hehe. Jak dzieci!
Odpowiedzomg 200 kucy na wale 210 z dynamicznym do³adowaniem nie¿le .to jednak dane producenta na papierze najlepsze w ciemno z japoñczyków o ile reszta japonczyków równiez niepodnios³a mocy bedzie zx10r ...
Odpowiedzlampy podobne jak hondach rr,
OdpowiedzHmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za g³osno bylo wokó³ ZX-10R zeby teraz mieli sie o¶mieszyc. Czy bmw zostalo pokonane poka¿a zapewne testy ...
OdpowiedzNie porównuj s1000rr i rsv4 do zx10r bo to inna pó³ka cenowa... Kawa jest najtañsza w¶ród wielkiej 4rki, co nie znaczy najgorsza. Co do mocy- zale¿y od paliwa i temperatury powietrza. Zobaczymy jak to bêdzie!
Odpowiedzchyba sie z koz³em na ³by pozamienia³e¶! S 1000RR kosztowala w podstawowej wersji kolo 60ty¶ z³ juz mi sie nie chce patrzyc na allegro czy strone producenta! a ZX-10R 59ty¶ z³ wiec wielkiej ró¿nicy nie ma! A jesli umiem czytac teraz Kawa z dodatkami typu ABS + Kontrola trakcji bedzie kosztowac wiecej niz poprzednio! Tak wiec S1000RR z tymi dodatkami kosztuje kolo 70ty¶ z³! bardzo beda zbli¿one cenowo! Z RSV4 jest to samo Podstawowa wersja tez kosztowala ko³o 60-paru ty¶ z³ a wersja Factory bodajze 85ty¶ ! Wiedza to do nauki klucz!
OdpowiedzDuch jaki ty jeste¶ m±dry!!hehe
OdpowiedzBaxiu do czego pijesz? Bo ci nie przegonie twojej R1 :P Nie pyskuj mi tu!
Odpowiedz