Yamaha WR450F w wersji rajdowej od Rebel X Sports
Firma Rebel X Sports wraz z włoskim importerem Yamahy przygotowała specjalną edycję WR450F przygotowaną pod kątem rajdów długodystansowych.
Sprzęt został w pełni przygotowany pod kątem rajdów długodystansowych. Wyposażono go w duży, 29. litrowy zbiornik paliwa, który w warunkach rajdowych daje zasięg przekraczający 300 km. W osłonie silnika umieszczono dodatkowy zbiornik z wodą czy chociażby narzędziówkę, co jest świetnym pomysłem stosowanym przez dakarowców (i wbrew pozorom takie rozwiązanie przeżywa spotkania z kamieniami nawet przy większych prędkościach). Dla WR zabudowano wytrzymałą owiewką w której znajdują się LEDowe lampy.
Na wyposażeniu znajdziemy pełen system nawigacyjny sterowany z kierownicy, elektrycznie sterowany system sterujący roadbookiem czy mocowanie pod Iritrack.Lista przeróbek jest bardzo długa i nie kończy się tylko na gadżetach potrzebnych do pokonywania dalekich dystansów w rajdach. Pomyślano też o zamontowaniu większej tarczy hamulcowej, lepiej spisującej się przy hamowaniu z wysokich prędkości, a sam motocykl pod względem ustawienia został inaczej skonfigurowany (inne przełożenie, tuningowy system wydechowy, rajdowe nastawy zawieszeń).
Motocykl jest dostępny w cenie 13,500 euro (ok. 57 000 zł) i szczerze mówiąc, nie jest to tragicznie dużo. Dla osób posiadających już WR, można pokusić się o kit, który przekształci seryjną endurówke w dakarową bestię. Cena samego kitu to nieco ponad 20 000 zł.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze"Motocykl jest dostępny w cenie 13,500 euro". Przepisujac informacje z innych stron zapomnieliscie dopisac 13.490Euro + VAT
OdpowiedzNie pisali plus vat bo pewnie i tak w polsce go nikt nie kupi a jakby przypadkiem kupił to pewnie vat obejdzie:) Ps. A o nowościach to niech redaktorzy piszą jak najwięcej.
OdpowiedzW 90% przypadków komunikacja pomiędzy producentami motocykli, a mediami działa poprzez informacje prasowe. Takie prasówki producenci wysyłają zbiorczo lub wybiórczo (np. w przypadku patronowania imprezie, albo bliskiej współpracy, kiedy otrzymuje się wyłączność na informację). Informacja prasowa o WR obeszła internet i mniej więcej wszędzie można zaleźć podobne dane - na niektórych portalach z komentarzami, na niektórych jako kopia prasówki. Więc są dwie opcje: możemy nie pisać kompletnie o nowościach rynkowych i takich ciekawych projektach, żeby nie był posądzonymi o "przepisywanie" lub selektywnie wybierać to co jest ciekawe w motocyklach na świecie, żebyś Ty nie musiał tego robić :)
OdpowiedzTroche za ostro Was potraktowalem. Zdarza sie. Piszcie jednak jak najwięcej. Przepraszam i Pozdrawiam
OdpowiedzNie ma najmniejszego problemu! Każdy komentarz jest dla nas informacją, dlatego je czytamy i staramy się odpisywać. W moim odczuciu: nim więcej komentarzy tym lepiej! A tam swoją drogą, to strasznie chciałbym polatać taką WR... ;)
Odpowiedz