Yamaha Tricity 300 jako baza skutera hybrydowego dla policji
Napędy hybrydowe są traktowane w świecie motocykli jako ciekawostka, ale teraz pierwsza firma postanowiła wdrożyć je do swoich produktów. Poznajcie WMC300FR - hybrydowy skuter dla służb mundurowych i ratowniczych.
Firma White Motorcycles Concept zbudowała swoją maszynę przy współpracy z policjantami z Northamptonshire. Dzięki zastosowaniu napędu hybrydowego poziom emisji spalin został zredukowany o połowę. Na pokładzie są dwie baterie litowo-jonowe Ego Power+ o pojemności 12 Ah każda. Co ciekawe, można je szybko naładować już ze zwykłego gniazdka elektrycznego.
Napęd działa podobnie jak w większości klasycznych hybryd - czyli służy jako źródło mocy przy niskich prędkościach lub nagłym przyspieszeniu. Silnik elektryczny ma moc 6,8 KM, a spalinowy - 28 KM. WMC zachwala swój pojazd do działań miejskich, gdzie trzeba często przyspieszać i hamować. Baterie umieszczono w centralnym schowku z tyłu motocykla, a boczne kufry można modyfikować w zależności od zastosowań maszyny.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeMoim zdaniem lepszym rozwi±zaniem by³oby zakupienie piaggio mp3. Mocny i pewny silnik i ma bieg wsteczny. Widz±c jak je¿d¿± mundurowi by³oby to dla nich du¿ym u³atwieniem.
OdpowiedzWsteczny ma MP3 500, ale fakt, ¿e MP3 500 ze swoj± prêdko¶ci± przelotow± by³oby chyba lepszym wyborem ni¿ 300 jakiekolwiek. Inna sprawa, ¿e 500 to ciê¿ki kloc, a z dodatkowymi bateriami by³by mega klocem :).
Odpowiedz