Yamaha MT07
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna strona »
Wraz z prezentacją MT07 Yamaha pozbyła się opinii producenta solidnych ale nudnych pojazdów średniej kategorii pojemnościowej. Poprzedniczka, czterocylindrowa XJ600N/Diversion była pojazdem przyjaznym, sympatycznym, poprawnym ale pozbawionym choćby minimalnego polotu czy szaleństwa. Podobnie było z jej następcą, XJ6N. Dopiero MT07 otrzymała dwucylindrowy silnik rzędowy z przestawionymi czopami wału korbowego, posiadający charakterystykę V2. Dynamiczna, lekka, okazała się bardzo zwrotna. Choć przyjazna - potrafiła zaskoczyć dynamiką nawet doświadczonego jeźdźca. Szybko stała się jednym z podstawowych pojazdów do nauki jazdy na kategorię A. Na jej bazie powstał Tracer 700 o cechach turystycznych oraz XSR700, czyli MT07 w klasycznej odsłonie. Była także wersja Moto Cage nawiązująca do pojazdów używanych przez stunterów. Yamaha MT07 jest pojazdem łatwo znajdującym nabywców. Pod względem codziennego użytkowania nie jest tak praktyczna jak opisywana wcześniej Honda, ma gorsze osiągi od BMW, ale prowadzi się zdecydowanie najprzyjemniej. To jeden z niewielu pojazdów tego segmentu, w których po skończonej jeździe szukałem pretekstu do kolejnej przejażdżki…
Kwota 15 tysięcy to suma, która wystarczy na sztuki wymagające kosmetyki, albo z dużym przebiegiem. Mimo to warto dozbierać kilka złotych na zadbany egzemplarz - to naprawdę udany model…
Zalety
|
Wady
|
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna strona »
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze