Ulica to nie tor - Mick Doohan
„Gdybym spotka³ na torze tyle przeszkód, ile Ty na ulicy, prawdopodobnie ju¿ bym nie ¿y³"
Komisja do spraw wypadków motocyklowych, dzia³aj±ca z ramienia rz±du Po³udniowej Australii, rozpoczê³a w ostatnich dniach now± kampaniê motocyklow±. Pierwsz± i g³ówn± jej czê¶ci± jest reklama z udzia³em Michaela „Micka" Doohana - piêciokrotnego Mistrza ¦wiata w klasie GP 500 cm3, z której zrodzi³o siê dzisiejsze MotoGP.
Klip sugestywnie pokazuje, co mog³oby siê staæ gdyby przy nitce toru wy¶cigowego sta³y takie same przeszkody jak przy drogach. Chocia¿, mo¿e lepiej spojrzeæ na to z innej strony: jak mo¿e siê skoñczyæ nierozs±dna jazda po drogach publicznych - przecie¿ przystanki, drzewa, ³awki i autobusy s± na ulicach czym¶ powszechnym. Ulica to nie miejsce do ¶cigania siê. Jak to powiedzia³ Mick Doohan:
„Gdybym spotka³ na torze tyle przeszkód, ile Ty na ulicy, prawdopodobnie ju¿ bym nie ¿y³."
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzePaskudny maj± akcent w tej Australii.
Odpowiedzdok³adnie :P "ifajfejstusej..."
OdpowiedzO i to jest bardzo dobra kampania reklamowa,nie to co w polsce idzie wiosna bêda .......
Odpowiedzrewelacja
OdpowiedzBardzo fajny filmik
Odpowiedz