Triumph Speed Triple R kontra Ducati Steetfighter 848
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4
Molto bene?
I tutaj jest czas, aby wrócić do pytania ze wstępu. Na który z prezentowanych motocykli lepiej jest wydać swoje ciężko zapracowane pieniądze? My wydalibyśmy je na Ducati.
Przede wszystkim, że w Ducati ma w sobie o wiele więcej z prawdziwego streetfightera, nawet jeśli w ostatnich latach to właśnie Triumph kreował się na ikonę tego nurtu. Mniej chodzi tutaj o to, że Streetfighter to rasowy sportowy motocykl obrany z owiewek, który jest w stanie walczyć jak równym z równym z maszynami sportowymi. Bardziej chodzi o zadziorny charakter, agresywną charakterystykę układu napędowego, bezkompromisowość w podejściu do ergonomii i wzornictwa. Przy Ducati dopasiony Speed Triple wygląda jak nadziany podstarzały oldboy próbujący na błyskotki wyrwać panny w modnym klubie. Oczywiście Triumph ma szeroki wachlarz zalet, którymi przekonuje do siebie, ale jednocześnie jest on zbyt statyczny, zbyt przewidywalny, zbyt… tatusiowaty, aby stawać do rywalizacji ze Streetfighterem.
Za pomoc w realizacji materiału dziękujemy Łukaszowi Wieczorkowi z LTD Desings, który niczym Jezus przemieniający wodę w wino w Kanie Galilejskiej, zamienił na padoku poznańskiego toru gibający się na boki tapczan marki Triumph w skalpel o nazwie Speed Triple R. A wszystko to przy użyciu kilku kluczy i śrubokrętów…
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4
|
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeJa mam 1098s moge udostepnic do testu
Odpowiedzartyku³ spoko ale za te 50-60 ty¶ to najwiêkszym dzikusem bêdzie chyba tuono V4.
Odpowiedzczemu nie porownaliscie z triumphem odpowiadajacego mu modelu ducati - STF 1098S? pó³ tesktu zastanawiam sie, czy nie pomyliliscie nazw i czy to nie street triple.. porownaliscie niemal dawida z ...
OdpowiedzBo nie ma dostêpnej testówki STF 1098S wiêc dlatego porównanie jest takie jakie jest. Druga sprawa ¿e te motocykle maj± podobn± moc du¿y STF ma ju¿ wiêcej kucyków. Podstawowa ró¿nica to ciê¿ar na plus Ducata. Ja bardziej wole Speeda, Ducat tak jak by mia³ mniej dostêpnej mocy. Czasami trudno j± wykorzystaæ, a w Speedzie mamy moc liniow± praktycznie w ka¿dym zakresie obrotów. Porównywaj±c STF 848 do sportowej Ducata 848 czuje siê jak by by³ mniej zwrotny, a nie powinno byæ takich ró¿nic. Ale to moje subiektywne spostrze¿enie. Co do Streeta - jest bardziej brutalny ni¿ Speed. Chocia¿ papiery mówi± co innego
Odpowiedzz jednej strony racja, a z drugiej mega pomocnym w oddawaniu mocy a co za tym idzie "dostêpno¶ci" tej¿e, jest fantastyczna DTC!! wybór pomiêdzy tymi sprzêtami - jak dla mnie, powinien opieraæ siê o personalne upodobania :)
Odpowiedza streeta tez nei ma? jakbyscie porownywali R6 to CBR1000 i mowili, ze sie roznie nimi jezdzi.
Odpowiedzspeed i 848 idealnie nadaj± sie do porównania. Jak kto¶ nie je¼dzi³ triplem i 848 to bêdzie w³a¶nie takie przyk³ady podawa³ jak kolega.
OdpowiedzArtyku³ dla mnie rewelacja. Tak trzymaæ! Na marginesie jestem ciekawy jak przy nich w tej samej scenerii winkli Toru Poznañ wypad³by mniejszy Street Triple R
OdpowiedzW³a¶nie czemu nie by³o porówniania Ducata ze Streetem triplem R, który jest od Speeda o ok. 25 kg. l¿ejszy. Fakt ma tez tylko 108 KM a Ducat 132KM ale w winklach Streetem mo¿na leciec o wiele szyciej ni¿ Speedem R. A na prostych te¿ nie jest wcale wolny. Jestem ciekaw tego porównania na torze. Oczywi¶cie jak bêdzie dostada³ streeta i ducata jaki¶ dobry je¼dziec.
Odpowiedz