Triumph Rocket III jedzie 280 km/h po Bonneville
Jason DiSalvo jest osob±, któr± mo¿na okre¶liæ jako odwa¿n±. No bo kto decyduje siê pojechaæ po wyschniêtym jeziorze 280 km/h Rocketem III, ponad 350 kilogramowym cruiserem? DiSalvo zosta³ w³a¶nie rekordzist± w kategorii Normally Aspirated Fuel do 3000 cm3. Co to oznacza? Mniej wiêcej tyle, ¿e moc 240 KM uda³o siê osi±gn±æ bez stosowania turbosprê¿arki. Zastosowano Carpenter Racing Kit (nowe wa³ki rozrz±du, przeprogramowane ECU i bardzo du¿o pracy, zestaw wart 4400 dolarów), który ma potencja³ wycisn±æ z tego motocykla 269 KM je¶li popracuje siê nad wa³em napêdowym i zawieszeniem. Poza tym, Rocket jest tylko lekko obni¿ony i ma przedni b³otnik z Daytony 675R. Jasonowi DiSalvo nale¿± siê brawa. Kiedy kto¶ chce pojechaæ czym¶ tak wielkim i ciê¿kim z wysok± prêdko¶ci±, matka natura robi wszystko, aby go powstrzymaæ. Czy wyobra¿acie sobie, jakie si³y musz± dzia³aæ na je¼d¼ca prowadz±cego tak kolosalny motocykl przy 280 km/h?
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeIntruder C1800R (115 KM), nastawy fabryczne, A1 Piekary-Bytom: z szyb± 210 km/h, bez szyby (z kaskiem na kierownicy) 220 km/h.
Odpowiedzzawsze to samo ty piszesz o wskazaniach licznika .
Odpowiedzniezle seryjny 140 konny pewnie niebylby w stanie przekroczyc 230 km/h .a co do sil dzialajacych na jezdzca masa motocykla niema znaczenia tylko ochrona przed wiatrem wiec czy moto ma 350 kg czy 2 ...
Odpowiedz