Trabant GSX-R 750 - ogieñ!
Tylko o 150ccm wiêcej w porównaniu z orygina³em, ale jaka zmiana!
Kto nie zna d¼wiêku i zapachu najbardziej klasycznego, dwusuwowego Trabanta, najprawdopodobniej zalicza siê ju¿ do pierwszego pokolenia, które zamiast graæ popo³udniami w pi³kê, nabija kolejne poziomy w World of Warcraft. W klasycznym Trabim znalaz³a siê sze¶æsetka, a wiêc tak naprawdê w porównaniu z poni¿szym, jest to tylko o 150 ccm mniej. Jednak w¶ród ró¿nic znalaz³a siê te¿ klatka bezpieczeñstwa, go³e wnêtrze, fotel kube³kowy z wielopunktowymi pasami bezpieczeñstwa, lepsze hamulce, uk³ad napêdowy i zawieszenie. W efekcie je¼dzi zdecydowanie lepiej, ni¿ niejedno niby-sportowe auto, jak Audi S3... nie wspominaj±c o A3.
Wprawdzie nie ma ju¿ niebieskiego dymu i zapachu dwusuwa, ale za to jest airbox silnika z GSX-R 750 (którego praojca dzi¶ opisywali¶my) wystaj±cy z maski oraz ogieñ z wydechu w okolicach progów. Poza tym, z motocyklami wspólny jest tylko silnik i oczywi¶cie nie jest to pierwszy tego typu projekt (pamiêtacie Malucha z silnikiem Hondy CBR?), ale przyznajcie, kto by nie chcia³ takiego gokarta?
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzePorównanie Trabanta do Audi A3 czy S3, to potwarz dla Trabanta, Trabant w oryginale dwusuwowym jest du¿o bardziej uniwersalny, nie mówi±c o tym ¿e pójdzie na wszystkim co w jakimkolwiek stopniu ...
OdpowiedzPanie redaktorze Jêdrzejak, policzymy siê za wzmiankê o A3 :P
Odpowiedz