Tor Brno MMP - 200 zdjêæ w fotorelacji z III rundy sezonu 2006 - strona 3
Wyścigi W klasie Superbike wśród Polaków nie miał sobie równych Andrzej Pawelec, co zresztą było do przewidzenia, z najlepszym czasem okrążenia 2.07.262. Dało mu to także trzecią lokatę w całym wyścigu. Dalej był jego teamowy kolega Sławek Graussam i po raz pierwszy widziany w tym sezonie na motocyklu Teodor (Tedi) Myszkowski. Podobnie w Superstock 1000 pierwszy z Polaków był trzeci w wyścigu Paweł Szkopek z czasem okrążenia 2.07.837, który, jak widać jest porównywalny z najmocniejszymi sprzętami. Szósty na mecie i drugi z polaków był Irek Sikora (Wallrav Racing), który mimo fatalnego startu sezonu teraz pokazuje się z jak najlepszej strony. Następnie w ciągu sekundy na metę wpadli Bartek Wiczyński, Marek Szkopek, Alek Dubelski i Janusz Oskaldowicz. Wyścig klasy Superstock 600 pokazał nam że Marcin Kałdowski nie jest taki niepokonany, jak wcześniej myśleliśmy. Dużo lepiej bowiem poszło Andrzejowi Chmielewskiemu, który nie startuje w wyścigach w Polsce, ale dane mu było zmierzyć się z naszymi zawodnikami w czasie Brna. Andrzej ukończył wyścig z drugą lokatą, a dotychczas niepokonany Marcin Kałdowski (Akrapovic Agip Yamaha) dojechał na pozycji szóstej tuż przed Piotrem Kaczorem. W tym wyścigu też miała odbyć się najciekawsza walka pomiędzy Moniką Jaworską a Michałem Pernachem. Niestety Monika na tyle odjechała do przodu że nie było mowy o nawiązaniu z nią walki... Klasa "Free nad 600" była triumfem zespołu WSM Racing, którego zawodnik przyjechał na metę jako pierwszy z Polaków, niestety wyścig był tak mocno obsadzony, że nawet pierwszy z Polaków był dopiero 12 ma mecie. W całym zresztą wyścigu liczącym ponad 30 zawodników było jedynie 8 Polaków. W jednym z najliczniej obsadzonych wyścigów - Free do 600 liczącym na starcie niemal 50 zawodników na drugim miejscu na podium stanął Marcin Walkowiak. Niestety wyścig nie okazał się szczęśliwy dla Pawła Isańskiego (WSM), który na jednym z ostatnich kółek zaliczył paciaka. Na szczęście czeska klasyfikacja wyścigów pozwala na zaliczenie w przypadku więcej jak 75% przejechanej ilości okrążeń i Paweł został uznany w generalnej klasyfikacji. Trzeba przyznać Czechom, że chociaż mają jeszcze pewne niedociągnięcia, to organizacja tak złożonych i skomplikowanych zawodów przebiegła bez zakłóceń. Ich rozmach i to co potrafili pokazać budzi respekt i aż chciałoby się mieć takie zawody i obiekt na miejscu w Polsce. Wyniki 1. Klasyfikacja Hyosung GT 6502. Klasyfikacja AA Klassic + Hyosung GT 650 3. Klasyfikacja Superstock 1000 4. Klasyfikacja Superstock 600 5. Klasyfikacja 250 - 600 ccm 6. Klasyfikacja powyzej 600 ccm 7. Klasyfikacja Superbike | |
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeNiewiem jak wy ale ja te motory poprostu uwielbiam...Jestem dziewczyna ale jeszcze takiej adrenaliny nie ma jak na scigaczu...Mogla bym na nim spedzic reszte zycia..:)Niemam jeszcze wlasnego motoru...
Odpowiedz99 jest super
Odpowiedz