Testujemy nowe BMW R1200R 2015!
Motocykl uniwersalny? Niemcy mają tutaj sprawdzony przepis. Dwucylindrowy bokser, brak owiewek i dosyć konserwatywna forma - tak, to właśnie BMW R1200R. W swoim najnowszym wcieleniu sprzęt ten korzystał będzie z najnowocześniejszego dwucylindrowca w ofercie BMW oraz z szeregu nowych rozwiązań, które ułatwić i uprzyjemnić mają codzienne korzystanie z tego motocykla. Jeśli tylko szybko podniesie się mgła na Okęciu, nasz człowiek jeszcze dziś powinien stawić się na międzynarodowej prezentacji R1200R w hiszpańskim Alicante, abyście informacje o tym jak spisuje się nowy "R" uzyskali z pierwszej ręki.
Nowe BMW R1200R na rok 2015 to zerwanie z tradycją klasyki w tym modelu, którą przejął model R-nineT. Teraz "R" będzie pojazdem uniwersalnym i wszechstronnym. Chłodzony cieczą bokser produkuje 125 KM, motocykl wyposażono w układ kontroli trakcji i wiele elektronicznych systemów wspomagających znanych z innych modeli BMW, np. elektronicznie regulowane zawieszenie, ale także w quick-shifter i system KeylessRide. Teraz sprawdzimy jak nowa maszyna sprawuje się na drodze.
Tradycyjnie postaramy się odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące tego motocykla, które kierować możecie bezpośrednio na adres redakcji, lub zamieszczać w komentarzach poniżej. Zapraszamy do dyskusji!
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeJestem tym motocyklem zafascynowany ju¿ od d³u¿szego czasu, dlatego te¿ nie mam co do niego pytañ, a raczej pro¶bê do Was, droga redakcjo... Czy mogliby¶cie uwieczniæ na filmie i sprezentowaæ nam ...
OdpowiedzDobre...
OdpowiedzCzy R-ka bêdzie mia³a te¿ down shifter? Drugie pytanie raczej banalne - czy pasa¿er bêdzie mia³ wygodnie :-)
Odpowiedz