BMW R1200R 2015 - zmiana wizerunku
Nowe BMW R1200R na rok 2015 to zerwanie z tradycją klasyki w tym modelu, którą przejął model R-nineT. Teraz "R" będzie modelem uniwersalnym i wszechstronnym. Chłodzony cieczą bokser produkuje 125 KM, motocykl wyposażono w układ kontroli trakcji i wiele elektronicznych systemów wspomagających znanych z innych modeli BMW, np. elektronicznie regulowane zawieszenie, ale także w quick-shifter i system KeylessRide.
De facto większość zmian to zmiany nadwozia, w podwoziu największą nowością są lekkie 10 ramienne felgi. Nam zmiany te bardzo się podobają i nadają R1200R zupełnie odmieniony świeży i dynamiczny wygląd.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeChyba najwiêksz± zmian± (!?) nie s± ilu¶tamramienne felgi tylko z tego co widzê rezygnacja z z przedniego wahacza paralever.Po mojemu te¿ trochê za japoñski. Je¶li chodzi o komentarz typu "badziew"...
OdpowiedzNiepotrzebnie tak narzekacie na ten motocykl. Dobrze ze zerwali z wizerunkiem klasyki, z nuta nostalgii, w ten sposob oddalili sie od nineT i wprowadzili swiezosc. Tylna partia motocykla wg mnie ...
OdpowiedzO, trochê naprawili ten badziew.
OdpowiedzFajny Japoñczyk! Mia³a wyj¶æ z tego obelga:D W zasadzie ca³kiem fajny, lecz to nie jest TEN motocykl, ca³kowicie zatraci³ charakter. W zasadzie posuniêcie BMW jest ca³kiem logiczne bez sensu mieæ 2...
OdpowiedzJak dla mnie motocykl po zmianie straci³ swój charakter. Ale chyba tak mia³o byæ, tyle tylko, ¿e jak dla mnie R-nineT nie jest klasykiem, do jakiego zawsze nawi±zywa³ R1200R. Moim zdaniem nowe ...
Odpowiedz