BMW R1200R 2015 - zmiana wizerunku
Nowe BMW R1200R na rok 2015 to zerwanie z tradycją klasyki w tym modelu, którą przejął model R-nineT. Teraz "R" będzie modelem uniwersalnym i wszechstronnym. Chłodzony cieczą bokser produkuje 125 KM, motocykl wyposażono w układ kontroli trakcji i wiele elektronicznych systemów wspomagających znanych z innych modeli BMW, np. elektronicznie regulowane zawieszenie, ale także w quick-shifter i system KeylessRide.
Reklama
De facto większość zmian to zmiany nadwozia, w podwoziu największą nowością są lekkie 10 ramienne felgi. Nam zmiany te bardzo się podobają i nadają R1200R zupełnie odmieniony świeży i dynamiczny wygląd.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeChyba największą zmianą (!?) nie są iluśtamramienne felgi tylko z tego co widzę rezygnacja z z przedniego wahacza paralever.Po mojemu też trochę za japoński. Jeśli chodzi o komentarz typu "badziew"...
OdpowiedzNiepotrzebnie tak narzekacie na ten motocykl. Dobrze ze zerwali z wizerunkiem klasyki, z nuta nostalgii, w ten sposob oddalili sie od nineT i wprowadzili swiezosc. Tylna partia motocykla wg mnie ...
OdpowiedzO, trochę naprawili ten badziew.
OdpowiedzFajny Japończyk! Miała wyjść z tego obelga:D W zasadzie całkiem fajny, lecz to nie jest TEN motocykl, całkowicie zatracił charakter. W zasadzie posunięcie BMW jest całkiem logiczne bez sensu mieć 2...
OdpowiedzJak dla mnie motocykl po zmianie stracił swój charakter. Ale chyba tak miało być, tyle tylko, że jak dla mnie R-nineT nie jest klasykiem, do jakiego zawsze nawiązywał R1200R. Moim zdaniem nowe ...
Odpowiedz