Testujemy nowa Yamahê YZF-R3!
W Barcelonie trwa właśnie europejska prezentacja Yamahy YZF-R3 i jest to wydarzenie stanowiące część ważnego procesu. W chwili obecnej obserwujemy bowiem gwałtowny powrót renomowanych producentów motocykli do sportowych maszyn o mniejszych pojemnościach. Wyścig zbrojeń w klasie Supersport w ostatnich 20 latach skupił uwagę klientów na kosmicznych osiągach i zaawansowanych technologiach, przez co gdzieś na plan dalszy zeszła przyjemność z jazdy i sportowe emocje za rozsądne pieniądze. Takie maszyny jak KTM RC390, Kawasaki Ninja 300, Honda CBR300RR, a teraz także wspomniana Yamaha YZF-R3 mają ponownie wciągnąć do sportu młodzież i dać frajdę ze sportowej jazdy szerokiemu gronu odbiorców.
Sportowe pojazdy z przedziału pojemnościowego 250-400cc projektowane są z myślą o początkujących i średnio zaawansowanych kierowcach. Daje im to możliwość płynnej przesiadki z maszyn klasy125 na większe sportowe maszyny klasy 600cc.
Na miejscu w Barcelonie będzie nasz wysłannik, dzięki czemu o tym jak jeździ nowa Yamaha YZF-R3 będziecie widzieli z pierwszej ręki. Tradycyjnie postaramy się odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące tego motocykla, które kierować możecie bezpośrednio na adres redakcji, lub zamieszczać w komentarzach poniżej. Zapraszamy do dyskusji!
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeja nieprzepadam za 600 i 1000 , wole w³a¶nie takie ma³e pojemno¶ci mniejsze moce osi±gi i mase mniejsza i wkurza mnie gdy ciagle psiza ze te pojemnsoci i niskie moce sa dla poczatlujacych ¿eby ...
Odpowiedzprzeciez technika jazdy 300 a 600 sie NICZYM nie rozni - tylko przyjemnosc wieksza....
Odpowiedzheheh owszem na 300 ;) a czemu bo w warunkach drogowych limity sa osi±gane bezpieczniej bo przy mniejszych prêdko¶ciach pozatym jest wiêcej ciekawych pojedynków z puszkami a na sportowej 600 godnego przeciwnika wpuszce spotkasz raz mo¿e na miesi±c jak dobrze pojdzie ,zreszt± na torze tez wole 300 ,teraz w³a¶nie mysle nad junakiem evo 300 bo na yamahae r3 mnie niestac albo raczej nieposwiece siê na tyle ¿eby ja kupic;) generalnie to co napsia³em to jedna strona medalu ,ka¿dy musi indywidualnie sobie odpowiedzieæ czego oczekuje od motocykla itd. osobi¶cie sprawia mi przyjemno¶æ wy¶cig spod swiate³ skuterem z fiatem 126 p ,ju¿ raz siê ¶ciga³em do 50 skut szybszy 50-65 ³eb w³eb i od 65(predkosc realna nielicznikowa) maluch szybszy vmax skuta realne 80 malucha 105-110 .
Odpowiedzdobrze, ze opatrzy³e¶ to symbolem ;)
Odpowiedzbez sensu i szkoda- podzial na 600 i 1000 by³ i jest perfekcyjny - firmy powinny pracowac nad zwiekszeniem wolumenu produkcji i sprzedazy 600, zeby moc zbic ceny ....ale wol± tanioche i tandete ...
Odpowiedzw chinach czy nie technologie produkcji i ca³a konstrukcje zleca projektant czyli yamaha niewa¿ne gdzie go sk³adaj± wa¿ne sa za³zoenia konstrukcyjne i technologia producenta ,chinczycy mog± wyprodukowaæ wsyztko od ca³kowitego kibla który siê rozleci po 500 km do maszyna która przejedzie bezawaryjnie mln kilometrow wzszytko zale¿y od czego poczekuje producent wtym wypadku yamaha ,a ja bym wola³ ta yamahe ni¿ noz yzf r6 albo yzf r 1
Odpowiedz