tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Yamaha YZF-R3 - wra¿enia na gor±co
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Yamaha YZF-R3 - wra¿enia na gor±co

Autor: Lovtza 2015.04.17, 21:14 1 Drukuj

Europejska prezentacja Yamahy YZF-R3 dobiegła końca. Dosłownie przed kilkudziesięcioma minutami odstawiliśmy testowe R-trójeczki na parking obok hotelu. W trakcie testu, poza szusowaniem się po krętych górskich drogach Katalonii, odwiedziliśmy również lokalny tor wyścigowy, na którym mieliśmy okazję wykrzesać ze sprzętów to, czego nie wypada robić na drogach publicznych.

O tym, że modelem R3 Yamaha uzupełniła gamę swoich wyścigówek z oznaczeniem "R" już  pewnie wszyscy wiecie. O tym, że jest to sprzęt na kategorię A2 dla przedstawicieli grupy wiekowej 18-25 lat pewnie też. Ale o tym, że nowa Yamaha R3 będzie wam w stanie dostarczyć mnóstwa frajdy, bez względu na wiek i doświadczenie - tego dopiero się dowiecie.

NAS Analytics TAG

Silnik w R3 to całkowicie nowa, zaprojektowana od podstaw konstrukcja, a generowane w nim 42KM z 329cc pojemności to wynik godny podkreślenia. Pozwala on dwucylindrowej wyścigówce z rodziny Yamahy bez większych problemów rozpędzić się do ponad 170km/h. Jednostka ta całkiem nieźle wypada również pod kątem elastyczności.  Sposób oddawania mocy jest praktycznie liniowy i w pełni przewidywalny, co w przypadku początkujących kierowców będzie miało spore znaczenie. Warto dodać, że przy wadze 169kg motocykla w pełni gotowego do jazdy, Yamaha aż się prosi, aby poprzerzucać ją z kolana na kolano przy pierwszych napotkanych serpentynach.

Drogie panie i osoby niskie! Zapewne zainteresuje was fakt, że Yamaha poczyniła ukłon w waszą stronę, starając się maksymalnie obniżyć wysokość siedzenia. Wynik na poziomie 780 mm zdaje się potwierdzać, że im się udało. Nie oznacza to jednak, że wysocy będą mieli mniej wygodnie. Pozycja za kierownicą ku mojemu zdziwieniu jest całkiem komfortowa, nawet jeżeli Twój wzrost w butach zbliża się do magicznej bariery 190cm. Podwyższane clip-on'y pozwalają przyjąć bardziej wyprostowaną postawę, co pozwala odciążyć nadgarstki w trakcie jazdy. W sumie nie powinno to nikogo dziwić, skoro motocykl z założenia dedykowany jest osobom na co dzień korzystającym z dwóch kółek.

Tyle słowem wstępu. Więcej szczegółów przedstawimy wam już niebawem w naszym teście!

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê