Testujemy najnowszego KTM-a 690 Duke!
KTM 690 Duke i 690 Duke R 2016 w naszych rękach.
W momencie gdy to czytacie nasz wysłannik testuje najnowsze wcielenie KTM-a 690 Duke. Impreza odbywa się na Gran Canarii, nie będziemy jednak wchodzi w detale dotyczące panującej tam pogody by się przesadnie nie denerwować. W każdym razie: KTM nie odpuszcza w kwestii mocnych motocykli jednocylindrowych, wprowadzając sporo aktualizacji na nadchodzący sezon. Austriacy zaczynają od modelu 690 Duke i 690 Duke R.
Na temat zmian w 690-kach pisaliśmy więcej przy okazji oficjalnej premiery podczas targów EICMA. Dla przypomnienia, nowy Duke otrzymał mocniejszą jednostkę napędową spełniającą normy emisji spalin Euro4, zmniejszający wibracje wałek wyrównaważający, bogatsze wyposażenie (wyświetlacz TFT) oraz kilka elektronicznych nowinek, w tym zmienne tryby pracy jednostki sterującej i MSC.
Nie da się ukryć, że wszyscy w redakcji jesteśmy fanami modelu Duke - stąd nasze wysokie wymagania względem nowego jednocylindrowca. Czy KTM 690 Duke AD 2016 będzie równie dobry co poprzednicy? A może konieczność spełniania kolejnych norm emisji spalin wykastruje jego bezkompromisowy charakter? Pełna recenzja modelu już niedługo na stronach Ścigacz.pl!
Foto: Archiwum
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeSuper! Uprzejmie proszê, wzorem testu modelu 2014(?), o okre¶lenie dla kogo duke, a dla kogo duke r. Czy gra warta dop³aty, gdzie w porównaniu do poprzedniej r-ki brak jest gmoli w standardzie? Z ...
Odpowiedz