Testujemy KTM RC125!
Austriacy ruszają ze sprzedażą nowego małego motocykla sportowego. KTM RC125 to coś więcej, niż ubrany w owiewki 125 Duke. Pomarańczowa wyścigówka ma wyróżniać się na tle konkurencji:
- filozofią "codzienny wyścig" (‘the daily race’)
- nowym sportowym zawieszeniem
- komponentami podwozia i układu hamulcowego dostarczonymi przez Brembo i WP
- dwukanałowym układem BOSCH 9MB montowanym w standardzie
- rasową, wyścigową stylizacją wzorowaną na RC250 jeżdżącym w Grand Prix.
W porównaniu z Dukiem 125 nowa maszyna będzie dysponowała ostrzejszym kątem główki ramy, krótszym wyprzedzeniem i rozstawem osi. Maszyna ma być zwrotna i stabilna, ma też znakomicie hamować. Zacisk ByBre pracuje z 300 milimetrową tarcza i jest to rozwiązanie zdecydowanie wystarczające dla motocykla klasy 125. Do tego dochodzi wielofunkcyjny zestaw przyrządów z mnóstwem gadżetów, które z pewnością przypadną do gustu młodym kierowcom.
Produkcja seryjna tej maszyny i jej sprzedaż w Europie, w tym w Polsce rusza we wrześniu. Zanim jednak w salonach pojawią się pierwsze egzemplarze już teraz, z pierwszej ręki dowiecie się jak te maszyny jeżdżą. Już jutro nasz specjalista od szybkiego przemieszczania się maszynami o małej pojemności skokowej, Michał Mikulski, będzie ujeżdżał RC125 na austriackich drogach i lokalnym torze kartingowym. Michał podzieli się z Wami wrażeniami z tego ujeżdżania oraz postaram się odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące tego motocykla, które kierować możecie bezpośrednio na adres redakcji, lub zamieszczać w komentarzach poniżej. Zapraszamy do dyskusji!
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzePorównajcie go z aprili± rs4
OdpowiedzPorównajcie go z aprili± rs4 125
OdpowiedzPorównajcie go z aprili± rs4
OdpowiedzKolejny komarek dla ma³olatów
OdpowiedzPrzydatnosc dla wysokiego/niskiego grona odbiorców. Sportowa, ale jednak 125, wiec jak wyglada praktycznosc takiego sprzeta. Ekonomia/ergonomia jazdy oraz badz co badz cena tego cudenka, bo to na ...
Odpowiedz