Testujemy KTM 1190 Adventure!
Jesteśmy właśnie na Teneryfie gdzie odbędzie się oficjalna premiera nowego KTM’a 1190 Adventure. To ważny motocykl dla pomarańczowych, w który zostało włożone wiele pracy i starań. Dostaniemy zupełnie nowy silnik, który ma za zadanie udowodnić wszystkim, że KTM zna się na robieniu szybkich i ekscytujących motocykli. Jednostka napędowa o pojemności 1190 cm3 ma moc 148 KM, co drastycznie zbliża Adventure’a do konkurencji ze strony Multistrady 1200, jednak KTM przyłożył się także do właściwości offroadowych. Do tego wszystkiego sporo elektroniki i bajerów. Wszyscy wiedzą, że wojna w klasie turystycznych enduro rozpętała się na dobre. Zobaczymy, jakie działo przygotował KTM.
Czekamy na wasze pytania odnośnie 1190 Adventure. Jeśli coś was nurtuje albo ciekawi, zachęcamy do przesyłania pytań na redakcja(at)scigacz.pl, wpisywania ich w komentarzach i na naszym profilu Facebook.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeO ile jest mniej funu przez C-ABS w porównaniu do 990? Czy C-ABS utrudnia kontrolê podczas jazdy na gumie jak w Hondach? Czy blokowanie ty³u na szutrze przy rzucaniu dup± koñczy siê blokad± przodu ...
Odpowiedzopiszcie proszê subiektywne odczucia odno¶nie elektroniki i bajerów, bo je¶li to ma byæ "turystyczne enduro" to jak z ich trwa³o¶ci±? Uwalony niezwykle wa¿ny kabelek bêd±c gdzie¶ w czarnej d*pie ...
Odpowiedztest zdecydowanie w ostrym terenie i porownanie z reszta moto, a nie jak w przypadku niektorych testow ze to turystyk to przegonia maszyne po polnej drodze i nazywaja enduro,turystyczne hehe
Odpowiedzzasady sa proste pokarzccie to co istotne w tego typu motocyklach i porownanjcie do mulistrady wlasnie. mile widziany drag do okolo 200 km/h ale jak juz drag to nie jeden spie.olil startry nny ...
Odpowiedz