tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 TT na Wyspie Man dociera do 26 mln osób
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

TT na Wyspie Man dociera do 26 mln osób

Autor: Beavis 2014.10.29, 10:14 1 Drukuj

Wyścigi na Wyspie Man mają świetne wyniki oglądalnościowe, także w internecie.

Badania przeprowadzone przez niezależną firmę zajmującą się monitoringiem mediów, Kentar Sports, udowadniają jak popularna jest rokrocznie rozgrywana na Wyspie Man impreza, którą mieliśmy okazję wielokrotnie dla was relacjonować. Tegoroczne zmagania dotarły do ponad 26 mln odbiorców kanałów telewizyjnych, co jest równe 5,7% wzrostu w stosunku do 2013 roku. Relację z wyścigów można było oglądać w 130 krajach, a łączny czas reportaży to 402 godziny. Bardzo interesujące są dane dotyczące docierania do odbiorców przez internet.

NAS Analytics TAG

Oficjalny kanał YouTube osiągnął rekordowe 10 441 230 minut łącznego czasu wyświetlania klipów, wynik dwukrotnie wyższy od wyniku sprzed roku. Najpopularniejszym filmem był przejazd Micheal Dunlopa z wyścigu Supersport TT z 2013, który osiągnął prawie 2 mln wyświetleń. Równie dobrze radzi sobie także oficjalna strona organizatora (chociaż z mniejszymi wzrostami), internetowe radio i profil na Facebooku. 

Powyższe liczby dowodzą, że ciekawy produkt, jakim niewątpliwie są wyścigi drogowe, sprzedaje się sam. Cytując mojego redakcyjnego kolegę, nie zawsze trzeba sprzedawać "kupę w sreberku". Sportowa rywalizacja przyciągnie równie dużo widzów. Wie jak to robić Dorna z MotoGP i WSBK (chociaż w przypadku tej pierwszej serii opłaty za dostęp do premium materiałów w internecie są spore), gdzie po zmianach w regulaminach wyścigi stały się dużo ciekawsze, a oglądanie materiałów nagrywanych szybkimi kamerami to orgazm dla każdego fana motocykli. Wie jak to robić Feld Motorsports, promotor amerykańskiego supercrossu, który kilka dni temu ogłosił podpisania umowy z FOXem na relacje na żywo z wszystkich wyścigów nadchodzącego sezonu. Wie jak to robić Duke Marketing z TT na Wyspie Man. 

Wspólnym mianownikiem dla powyższych jest fakt, że promocją serii zajmują się prywatne firmy, nie federacje sportowe. Co powinno nieco wytłumaczyć, dlaczego polskie serie sportów motocyklowych (pomijając żużel) nie mogą się w mediach odnaleźć, a zainteresowanie nimi ograniczone jest to wąskiego grona rodzin zawodników i osób mocno zainteresowanych motocyklami.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê