Suzuki GSX-R125 - sportowa elita klasy 125
Nowe przepisy powiększające grono kierowców uprawnionych do prowadzenia motocykli z silnikami o pojemności 125 cm3 spowodowały prawdziwą eksplozję popularności tej klasy jednośladów. Zazwyczaj nie są one zbyt szybkie i wyrafinowane technicznie, ale istnieją chlubne wyjątki, takie jak nowoczesny, mocny i znakomicie wykonany Suzuki GSX-R125.
Symbol GSX-R to już legenda w świecie motocykli sportowych. Od ponad 30 lat różne wersje pojemnościowe tych modeli firmy Suzuki królują na ulicach i torach wyścigowych. Dwa lata temu do tej rodziny dołączył bardzo udany "junior" - GSX-R125, który skutecznie obala wszystkie mity dotyczące motocykli klasy 125.
POZNAJ LEPIEJ SUZUKI GSX-R125 2018 |
Często bywa tak, że wersja 125 danego modelu to "ubogi krewny" swojego odpowiednika z większym silnikiem. W przypadku GSX-R125 jest zupełnie inaczej. Jest to zaprojektowany od podstaw niewielki motocykl, pełen najnowocześniejszych rozwiązań technicznych, będący liderem w swojej klasie również pod względem masy i osiągów. To pełnoprawny motocykl w kompaktowym opakowaniu, będący znakomitym wstępem do świata maszyn sportowych.
Sercem każdego motocykla jest oczywiście silnik. Suzuki GSX-R125 napędzany jest nowoczesną, czterozaworową jednostką z chłodzeniem cieczą i podwójnym wałkiem rozrządu. Jest to najlżejszy na rynku silnik z tym rodzajem chłodzenia, dysponujący w dodatku doskonałymi osiągami w pełnym zakresie obrotów. Jego moc to równe 15 KM, czyli przewidziane w przepisach maksimum dla pojazdów klasy 125, do których prowadzenia wystarczy prawo jazdy kat. B. W połączeniu z bardzo niską masą motocykla (134 kg) zapewnia doskonałe przyspieszenia i wysoką prędkość maksymalną.
GSX-R125 toczy się na 17-calowych kołach z odlewanymi obręczami. Bezpieczne zatrzymanie motocykla w każdych warunkach umożliwiają wydajne hamulce tarczowe, wyposażone w lekki układ ABS firmy Bosch. Zachowano oczywiście 100% sportowego charakteru, poprzez pochyloną pozycję kierowcy, pełne owiewki i tłumik z podwójnym wylotem, dzięki któremu GSX-R125 spełnia normę emisji spalin Euro 4.
Nowoczesny motocykl nie może się obyć bez nowoczesnych systemów elektronicznych. Mamy tu do dyspozycji w pełni elektroniczny wyświetlacz, przekazujący kierowcy strumień danych w bardzo czytelny sposób. Przednia lampa jest wykonana w technologii LED - jest bardzo jasna, a przy tym zużywa ułamek energii potrzebnej do zasilenia zwykłych żarówek. Dzięki temu cały układ elektryczny motocykla jest bardziej wydajny i bezawaryjny. Dużym ułatwieniem dla młodych kierowców jest system SESS (System Suzuki Easy Start). Służy on do uruchamiania silnika jednym krótkim naciśnięciem przycisku.
Model ten dostępny jest w trzech atrakcyjnych wersjach malowania: białej, czarnej i niebieskiej, będącej klasycznym wykończeniem sportowych maszyn Suzuki, także tych startujących w MotoGP. GSX-R125 to esencja sportowych emocji w klasie 125. Przekonaj się o tym osobiście, odwiedzając najbliższego dealera Suzuki.