tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki GSX-R 1000 model 2007
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motul Chain Lube Road

smar do łańcucha dostosowany do różnych warunków jazdy.

Motul
Chain
Lube
Road

Sprawdź cenę >
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX-R 1000 model 2007

Autor: 2 Drukuj

Tej nowości spodziewali się wszyscy. Suzuki pozostała wierna dwuletniemu cyklowi modernizacji swoich sportowych modeli. Motocykl co prawda na pierwszy rzut oka przypomina swojego poprzednika, ale po uważniejszym przyjrzeniu się obu modelom wychwycicie na pewno wiele różnic.

NAS Analytics TAG

Największe zmiany dotyczą zawieszenia i ramy nowego motocykla. Przeprojektowany przedni widelec, wahacz wraz z układem dźwigni oraz wzmocniona rama to dopiero początek zmian. Przedni widelec uzyskał szersze możliwości regulacji i wyposażono go w elektronicznie kontrolowany amortyzator skrętu. Kierowcy uzyskają możliwość regulacji ustawień podnóżków. Wszystko to zapewnić ma motocykliście lepsze panowanie nad 1000-cem.

Silnik bazuje na wcześniejszym i sprawdzonym podczas niezliczonych wyścigów protoplaście. Nowa jednostka napędowa dysponuje nowym układem wtryskowym SDTV. Zawory ssące konstruktorzy powiększyli o 10%, wydechowe o 20%. Szklanki popychaczy są teraz szersze o 2 mm tak, aby mogły współpracować z agresywniejszymi wałkami rozrządu. Za zapłon odpowiedzialne będą nowe świece zapłonowe z irydowymi elektrodami, zapewniające nie tylko lepszą iskrę, ale także dłuższy techniczny żywot.

Silnik nowego GSX-Ra, choć jest zwierzęco silny, to jest przy tym czysty, jak nigdy wcześniej. Dzięki zaawansowanemu układowi wydechowemu (Suzuki Advanced Exhaust System - SAES), katalizatorowi oraz systemowi Pulsed-AIR (dopalający nie spalone węglowodory oraz utleniający tlenki węgla dzięki doprowadzeniu świeżego powietrza z Airboxu do kanałów wylotowych) silnik z zapasem spełnia wymagania norm emisji EURO 3. Co do wyglądu samego układu wydechowego... cóż, naszym zdaniem firmy akcesoryjne mogą być po tej prezentacji spokojne o zbyt swoich produktów. Niemniej jednak Suzuki deklaruje, że układ dwóch małych i brzydkich tłumików przyczynia się do obniżenia środka ciężkości oraz centralizacji masy.

Największą niespodzianką jest jednak zastosowanie możliwości wyboru mocy generowanej przez jednostkę napędową. Kierowca ma do wyboru trzy tryby pracy, a sterowanie odbywa się przyciskiem po prawej stronie kierownicy. Wszystkie tryby pracy obsługiwane są przez komputer pokładowy pozwalając na szybkie i komfortowe dopasowanie temperamentu maszyny do sytuacji na drodze, a nawet na torze.

Całokształt uzupełniają zmiany w aerodynamice i ergonomii nowego motocykla. Nowa owiewka ma być bardziej aerodynamiczna, a wyższa szyba przednia, pomimo zredukowanej powierzchni czołowej motocykla, powinna lepiej chronić kierowcę przed pędem powietrza. Odświeżono zestaw przyrządów, który dysponuje teraz wskazaniem wybranej mocy silnika. O możliwości regulacji podnóżków już wspomnieliśmy. Nie wspomnieliśmy natomiast o węższym siodle maszyny i jego niższym położeniu, co zapewnić ma swobodniejsze balansowanie ciałem w czasie przekładania Gixxera z ucha na ucho.

Podsumowując możemy stwierdzić jedynie, iż hardcorowi ściganci dostaną od Suzuki w najbliższym sezonie wspaniały motocykl sportowy. Tak samo jak wy, nie możemy się doczekać, aby usiąść za jego sterami!

Przejdź do:

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę