Składający się Can-Am Spyder?
Bombardier, właściciel Can-Ama, aplikował ostatnio do amerykańskiego urzędu patentowego przedstawiając swoje nowe rozwiązanie
Can-Am Spyder i tak już jest dość egzotycznym pojazdem, zajmując dość mało popularne miejsce w segmencie pomiędzy quadami, samochodami, a motocyklami, czyli wśród seryjnie produkowanych trójkołowców. Jak by tego było mało, producent wspominał kiedyś o wypuszczeniu hybrydowej wersji Spydera, a teraz z kolei na światło dzienne wypłynęła kolejna wariacja na temat trajki.
Bombardier, właściciel Can-Ama, aplikował ostatnio do amerykańskiego urzędu patentowego przedstawiając swoje nowe rozwiązanie. Aplikacja ujrzała światło dzienne i jest to nic innego, jak połączenie trajki i motocykla. Dzięki przedniemu zawieszeniu, w zakręt złożą się wszystkie trzy koła oraz całe nadwozie pojazdu. Can-Amowi w tej wersji będzie już zdecydowanie bliżej do motocykla, niż było to w przypadku Spydera. W skrócie, zastosowane rozwiązanie Bombardiera można porównać do Piaggio MP3.
Jako jednostka napędowa zapewne wciąż posłuży silnik V-Twin Rotaxa, znany między innymi z poprzedniego Spydera, czy Aprilii RSV Mille. W Can-Amie rozwijał on 106 KM, jednak spokojnie można z niego wycisnąć i o 40 więcej. Czy składający się Can-Am rzeczywiście trafi na drogi? Bardzo możliwe, ponieważ pierwsze szkice Spydera również ujrzały światło dzienne poprzez aplikację do urzędu patentowego.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzez samej ciekawosci chcialbym pojezdzic kiedys trajka i składajaca sie trajka :)
Odpowiedzto zapraszamy do nas do salonu na sprawdzenie sprzętu ;)
OdpowiedzNo i to rozumiem! Takim czymś z chęcią będę jeździł na starość, jak nie będę już w stanie utrzymywać motocykla w pionie :]. Ciekaw jestem jak się będzie prowadził.
Odpowiedzprowadzi się doskonale, plusem jest właśnie ta stabilność w każdych (to warte podkreślenia i uwagi) warunkach. Zapraszamy do nas do salonu na testy i sprawdzenie ;) 506-076-388
Odpowiedz