¦cigacz.pl je¼dzi Hond± CB1100
Lovtza w³a¶nie jest na europejskiej premierze nowej Hondy CB1100. „Nowej” w cudzys³owie, poniewa¿ motocykl ten znany jest na azjatyckim rynku ju¿ od d³u¿szego czasu. Bêdziemy jednak mieli okazjê sprawdziæ, co to znaczy retro i jak siê ono spisze w nowych czasach. Przypomnijmy, ¿e Honda zdecydowa³a siê na totalny oldschool w postaci wielkiego silnika ch³odzonego powietrzem i klasycznego zawieszenia. Motocykl wygl±da ol¶niewaj±co, ale czy wygl±d wystarczy, aby poradziæ sobie na rynku?
Czekamy na wasze pytania dotycz±ce Hondy CB1100, na które odpowiemy w pe³nym te¶cie. Pytania wpisujcie w komentarzach, ¶lijcie na redakcyjnego maila i piszcie na naszym profilu na Facebooku.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeJak z d¼wiêkiem silnika na standardowym wydechu, czy manewrowanie przy niskich prêdko¶ciach sprawia problem z niema³± wag± moto.
OdpowiedzJak jest z wygod± dla pasa¿era?
OdpowiedzA jak to jezdzi? Bedzie wielki silnik, prawdopodobnie z soczystym momentem obrotowym, ale proste to przeciez nie wszystko. Czy podwozie dotrzymuje kroku silnikowi?
OdpowiedzWiadomo ju¿ jaka bêdzie cena?
OdpowiedzCena oko³o 44 000z³. Zbieram na takow± w³a¶nie. Mnie tylko nie podoba siê ten zbiornik w ca³o¶ci, móg³by byæ wiêkszy i bardziej kanciasty. Natomiast interesuje mnie spalanie - czy rzeczywi¶cie bêdzie takie jak podaj±, choæ jak rzêdow± 4 1100ccm z lat 80tych mia³em spalanie 4,5l/100 to w sumie nowoczesnym 1100 spalanie na poziomie 4 litrów powinno byæ mo¿liwe.
OdpowiedzI jeszcze jedno mnie interesuje- jak± to ma charakterystyke? Ci±gnie od do³u? Da siê tym je¼dziæ w dolnym zakresie? Na logikê to w³a¶nie ci±g w ca³ym zakresie powinien byæ mocn± stron± tego motocykla. Czy osoba o wzro¶cie 190cm bêdzie siê spoko czu³a na tym motocyklu (choæ jak siê przymierza³em do niej to niby by³o OK, ale wiadomo, pewne rzeczy wyjd± dopiero w trasie). No i konkretnie, ile jest elektroniki w tym motocyklu (oby jak najmniej!).
Odpowiedza to sam sobie odpowiem, gdyz od niedawna jestem posiadaczem tegoz motocykla :) Wiec ciagnie PIEKNIE od samego dolu, az smiesznie z jalowych obrotow bez szarpniecia, zaksztuszenia, czy czegokolwiek.... przy 120km/h obrotomierz dopiero dochodzi do 4000rpm na piatym biegu. Dzwiek silnika nie nachalny, a bardzo przyjemny. Spalanie niskie - obecnie motur na dotarciu i wynik sredni 4.8l/100km, nalezy potem spodziewac sie mniej. Wygoda - przy moich gabarytach trasa 370km i zadnego bolu, niewygody, skurczów... najbardziej niewygodnym elementem byl... moj nowy kask. Elektronika... Duzo jej na pokladzie, ale jest skrzetnie ukryta i nie narzuca sie. C-ABS da sie przezyc, nie mialem okazji sprawdzic w praktyce. Manewrowanie przy niskich predkosciach? jak tylko ruszasz z miejsca, z motocykla sporo wagi "ubywa", choc moge nie byc obiektywny, gdyz jestem przyzwyczajony do ciezkich maszyn. Generalnie na razie jestem bardzo zakochany.
OdpowiedzWiadomo ju¿ jaka bêdzie cena?
OdpowiedzOdwali³em z Ciebie robotê - wpisa³em w google, w Warszawie na ul Prymasa Tysi±clecia maj± tak± nówke sztuke 2013 rok za 42400z³. Wcze¶niej podawa³em cenê przeliczan± jak± widzia³em u Wêgrów.
OdpowiedzMy¶lê, ¿e warta jest tej ceny ;)
Odpowiedz