Royal Enfield Cafe Racer - stara szko³a
Jeśli ktoś jest miłośnikiem Cafe Racerów, w temacie motocykli fabrycznych nie ma zbyt dużego wyboru. Udaje się do Triumpha albo Moto Guzzi. Teraz jednak wszystko może się trochę zmienić, zwłaszcza jeśli ktoś jest totalnym oldschoolowcem i lubi robić wszystko wedle starej szkoły. Otóż firma Royal Enfield, której nazwa wzbudza ducha nostalgii u starszych jeźdźców w 2013 roku wprowadzi do oferty Cafe Racera. Motocykl nosi nazwę Bullet 535 Cafe Racer i wygląda dość zacnie. A zadowolenie rośnie, kiedy dowiemy się, że ma zawias Ohlinsa i hamulce Brembo (!).
Jednocylindrowe silniki chłodzone powietrzem, które do tej pory znajdywały się w Royal Enfieldach zazwyczaj miały pojemność 499 cm3, jednak w Cafe Racerze znajdzie się jednostka o pojemności 535 cm3, która ma rozwijać moc (nie potwierdzone jeszcze info) 36 KM. Do tego masa motocykla, która wynosi około 163 kg. Sprzęt będzie produkowany w fabryce w Indiach, a cenę na rynek amerykański ustalono na poziomie 7295 dolarów. Warto dodać, że niektórzy dealerzy przyjmują już zaliczki, a zainteresowanie jest niemałe.
Royal Enfield w takiej konfiguracji jest dość interesujący. Jesteśmy ciekawi, czy chcielibyście jeździć motocyklem o relatywnie niewielkiej mocy, ale z topowymi podzespołami i z ogromną dawką stylu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeZdecydowanie chcialbym jezdzic motocyklem "o relatywnie niewielkiej mocy, ale z topowymi podzespo³ami i z ogromn± dawk± stylu". Tylko moze nie Royal Entfieldem...
Odpowiedz