Romet Ogar w stylu Cafe Racer
Romet Ogar to jeden z kultowych motorowerów lat 80-tych. Już w marcu klasyczna linia motocykli wraca na polskie drogi. Legendarny jednoślad doczekał się swojego następcy i powrócił w oryginalnym wydaniu popularnego na świecie trendu cafe racer, w którym fascynacja prędkością połączyła się ściśle ze stylem życia ludzi.
Romet Ogar Caffe 50 to powrót do klasyki gatunku, kiedy na drogach królowały stylowe motocykle. Miejska dynamika oraz płynna jazda bocznymi drogami to przyjemność, którą każdy motocyklista rozumie od pierwszych chwil jazdy. Przede wszystkim model Romet Ogar Caffe dzięki swoim parametrom technicznym to doskonały start do motocyklowej pasji. Źródłem mocy jest jednocylindrowy czterosuwowy silnik o pojemności 49,5 ccm. Czterobiegowa skrzynia i 3,5 KM mocy doskonale wpisuje się w zapotrzebowanie nowych kategorii prawa jazdy. Przednie, osiemnasto calowe koło z oponą 90/90 w połączeniu z klasycznym teleskopem doskonale sprawdzi się w nierównym terenie. Tylne zawieszenie to szesnasto calowe koło oraz dwa amortyzatory z możliwością regulacji napięcia wstępnego. Motocykl dostępny będzie od marca w dwóch wersjach silnikowych OHC 50 ccm (3,5KM) i OHC 125 ccm (10,7 KM). Romet Ogar Caffe zawiera w sobie kultowy design, który świetnie wpisuje się w tak modny aktualnie w całej Europie styl i idealnie adaptuje się do polskich nowoczesnych warunków wielkomiejskich - wstąpienia na szybką cafe espresso w mieście i poza miastem.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzePanowie nie czarujmy siê motorek z pojemnoscia 50cm3 jest dziwnie wykonany jezeli chodzi o silnik. Jazda w pojedynke o wadze 65kg daje efekt ze rozpedzi sie nawet do 70km/h. niestety przy wadze ...
OdpowiedzGdyby by³a wersja 250 bra³bym w ciemno, bo ³adnie siê prezentuje. A tak, to muszê siê zastanowiæ i sprawdziæ osi±gi.
OdpowiedzCo do tego rometa - dla mnie to zwykly klasyczny moturcykl. Nic wspolnego z cafe racer. Z popoludniowym wyjazdem do caffe na kawe to i owszem. A z innej beczki: Zawsze mnie smieszylo okreslenie...
Odpowiedzsoft chopper niepwosta lwczoraj tylko zanim sie urodzi³es to okreslenie motocykla posredniego miedzy typowym czopem o kacie g³owki ramy 45 stopni a nakedem charakteryzuje sie podwyzszona troche wykrecona kierownica i dosc ale nieprzesadnie duzym katem g³owki ramy przyk³adem moze byc cb nighthawk nepamietam zktorego roku to moto chyba 70-80 jakos ,co do poczucia etetyki to w zasadzie bardzo indywdualna sprawa jesli chodz o moto i mozna ie zrec do smierci i tak kazdy pozostanie przy swoich potrzebach i pruorytetach jesli ktos uwaza polanie kwasem ramy itd za fajna sprawe to tego swoia tana gadka niezmienisz:) masz woie pogaldy na swiat motocykl ktore od strony indyfidualnej sa niedefiniowalne i w³asciwie rozmowa jest o niczym .
OdpowiedzMoim zdaniem bardzo ³adny sprzêt, ale tylko w wersji 125. Szkoda, ¿e niema 250tek. 125 kosztuje 4.5 tys... Do roboty siê nada ??:)
OdpowiedzNada sie, trzeba bedzie duzo i czesto przy nim robic.
OdpowiedzChiñszczyzna! Przykro mi ¿e chinole wykorzystuj± nazwy polskich kultowych motocykli do tworzenia takiego badziewia :(
OdpowiedzNie jest tak jak mówisz. To w³a¶nie polska firma/marka, w tym wypadku Romet, kupuje takie pojazdy jak ten i wszystkie pozosta³e od chiñskich producentów i naklejaj± swój znaczek ;) To samo tyczy siê Junaka, Zippa itp.
OdpowiedzBak i boczki przypominaj± star±, dobr± Wsk-ê :D
Odpowiedz