Romet 249 Division - premiera już niedługo
249 Division trafi do sprzedaży w najbliższe wakacje, a kosztował będzie 7999 złotych
Wprowadzenie motocykla Romet 249 Division do sprzedaży w już zbliżające się wakacje jest aktualnie podstawowym celem zespołu Romet Motors. Istotnym i czasochłonnym był czas testów i homologacji, na którym to etapie weryfikuje się jakość pracy wszystkich wcześniej produkowanych części i podzespołów. Otrzymany rezultat tych działań gwarantuje zadowolenie motocyklistów.
Model dostępny jest w wersji 250 ccm i napędzany jest jednocylindrowym silnikiem czterosuwowym, chłodzonym powietrzem, natomiast mieszanki paliwowo-powietrznej dostarczy gaźnik. Jednostka osadzona zostanie w stalowej ramie. Z tyłu znajdzie się dwuramienny wahacz z centralnie umieszczonym amortyzatorem. Dwutłoczkowy zacisk hamulcowy, współpracujący z tarczą o średnicy 290 mm, zapewnić ma odpowiednio krótką drogę hamowania.
Jak podkreśla firma Arkus & Romet Group, 249 Division jest wynikiem analizy potrzeb polskiego rynku. Producent skoncentrował się na połączeniu użytkowości i desingu, a także co istotne dla klientów, bardzo atrakcyjnej ceny. Będzie ona wynosiła 7999 pln brutto.
Fabryka Romet Motors zamierza najbliższe lata przeznaczyć na swój dalszy rozwój oraz pracę nad kolejnymi, polskimi produktami. Już wkrótce na stronie producenta pojawi się reportaż z produkcji 249 Division w fabryce Romet Motors, natomiast w wakacje ukaże się konkurs „Wróć Divisionem do szkoły".
Rometa 249 Division szukać należy w sieci franczyzowej Romet Partner. Szczegóły dotyczące motocykli Romet oraz całej firmy znaleźć można na stronie Rometa.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzekolejne egzotyczne kalectwo ładnie pomalowane i oklejone. tylko patrzeć jak inni importerzy pojazdów z chin wprowadzą to do swojej oferty pod inną nazwą. nie dajcie się nabrać romet robi wokół ...
OdpowiedzPremiera nie długo? Znaczy kiedy? Cena dobra, wygląd też OK, ale przy obecnej skuteczności marketingu rometa nie wróże sukcesu (multum bannerów prowadzących donikąd).
Odpowiedza stąd wiemy osiołku że 5 lat mamy serwis i naprawiamy te sprzęty i nie ma żadne różnicy między Rometami i innymi chińskimi skuterami z innych firm, a koło hondy, Yamahy itp to to nawet nie stało przestań pier**** głupoty chyba że pracujesz w Romecie i dałeś sobie wyprać mózg !!!
OdpowiedzW swym zacietrzewieniu nawet nie zauważyłeś, że twój komentarz pojawił się nie tam gdzie chciałeś :P Wyluzuj.
OdpowiedzDo wszystkich znawców technicznych spraw: Skąd Wy wiecie, że Romet części do swoich maszyn i składanie ich w całość nie prowadzi w tych samych fabrykach co robi to np. Honda, Suzuki, Kawasaki... ...
Odpowiedz"Fabryka Romet Motors zamierza najbliższe lata przeznaczyć na swój dalszy rozwój oraz pracę nad kolejnymi, polskimi produktami. " Czy w tym kraju nad Wisłą nie ma już prawa żeby pozwalać pisać ...
OdpowiedzDokładnie tak.
OdpowiedzNajlepiej, jakby Ścigacz natychmiast, kiedy to tylko możliwe wziął ten motocykl na długi dystans i pomęczył go solidnie do 10 000 km, nie przez rok czy dwa, ale 4-5 miesięcy. Zobaczylibyśmy, co to ...
Odpowiedzprzyjzyj sie, naklejki to photoshop. Co do testow - dobry pomysł. Ciekawe co na to romet - pewnie nie da, bo sie rozpadnie :D
Odpowiedzwygląda na to że ludzie z rometa "przehypowali" z tym motorem. Miał być: ładny design, silnik na wtyrsku, chłodzenie cieczą, 24 KM, podwójne tarcze z przodu, oświetlenia LED itp. A jest: ładny ...
Odpowiedz