Polska kampania bezpieczeństwa w TV - niech żyją motocykliści
Można z powodzeniem stwierdzić, że ostatnio w Polsce dzieje się całkiem dobrze w temacie dwóch kółek. W Krakowie wiszą tablice namawiające kierowców do rozsuwania w korkach, a inne miasta też są nimi zainteresowane, na autostradach motocykliści będą płacili mniej, a rząd pracuje już nad kampanią społeczną na naszą korzyść. Jednak nie tylko rząd, bo wyprzedził ich ostatnio PKN Orlen, wypuszczając własny spot! Rzecz o tyle warta odnotowania, że jest to przecież prywatna firma. W ramach swojej długofalowej akcji „bezpieczne drogi”, tym razem spółka postawiła nacisk na motocyklistów. Nie ma żadnych haseł o warzywach, czy spadających głowach, a za to jest pozytywny wizerunek jednośladów, element edukacji w łatwo wchłanianej formie oraz znane twarze. Może i ktoś się przyczepi, że dla Orlenu to reklama, ale... co z tego? Bezpieczeństwo ma tutaj dużo większe znaczenie.
Niech żyją motocykliści
Teraz niech tylko Unia Europejska przestanie mieć motocyklistów w nosie i na swoim terenie (łącznie z Polską!) wprowadzi takie prawa jak w Belgii, to wszyscy będą zadowoleni. Gdyby jeszcze PZM na poważnie wziął się za motocyklowe rozwijanie młodzieży, a nagonka na szkoły jazdy skończyłaby się, byłoby wręcz wspaniale.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeTemat dobry, film promocyjny do bani. Siara
OdpowiedzWielkie brawa !!! Dawać do następnych filmików Kubicę i Małysza!
Odpowiedzno muzę jakiś artysta po paleniu wymyślił :) ale sam pomysł i to co widzimy jest jak najbardziej na TAK!!!! pozytywne przesłania bezapelacyjnie lepiej docierają niż negatywne !!! brawo ORLEN ...
Odpowiedzkurde, aż się wzruszyłem!
OdpowiedzDokładnie, chwilami ciężko zrozumieć, co jest mówione, ale sam fakt pojawienia się klipu w TV cieszy :D Chwała niech będzie Orlenowi, że chociaż on się nami interesuje i nam pomaga :D
OdpowiedzJest custom, jest Super Tenere jest Goldwing = jest okejka!
Odpowiedz