Pierwsza setka Indiana - 100 rejestracji w Polsce w 2018 roku!
Indian, pierwsza amerykańska marka motocykli, rośnie w siłę także nad Wisłą. W ubiegłym roku zarejestrowano w naszym kraju ponad 100 nowych motocykli ze Springfield!
Indian to pierwsza amerykańska marka motocykli, która przez lata pozostawała w cieniu swojego młodszego, ale i większego brata. Jednakże wszyscy bacznie obserwujący motocyklowy biznes zauważają narastający trend pchający motocyklistów w kierunku jednośladów ze Springfield.
Według danych CEPIK, w segmencie motocykli chopper/cruiser powyżej 750 ccm, co czwartym, nowym motocyklem wyjeżdżającym z salonu w 2018 roku był właśnie Indian. Jeszcze lepiej wygląda to, jeżeli spojrzymy na sprzedaż poszczególnych modeli. Indian Scout Bobber był trzecim najczęściej wybieranym przez fanów segmentu chopper/cruiser pojazdem w ubiegłym roku w Polsce.
Są też miejsca w naszym kraju, np. województwo pomorskie, w których Indian osiągnął 40% liczby rejestracji swojego głównego amerykańskiego konkurenta. Dlaczego nie jest to trend ogólnopolski? Trzeba pamiętać, że sieć sprzedaży Indiana dopiero powstaje i na tę chwilę stanowią ją tylko cztery działające dealerstwa. Motocykl tej marki w roku 2018 można było kupić tylko w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku oraz Bielsku-Białej. W sezonie 2019 pojawi się piąty punkt na mapie - Kraków, umowa dealerska właśnie została podpisana, oraz szósty - Wrocław.
Firma V-Cruiser, oficjalny importer Indiana w Polsce, nie chce poprzestać na uszczęśliwianiu jedynie stu polskich motocyklistów rocznie. Sto rejestracji to dopiero pierwsza spektakularna bariera pokonana w Polsce przez Indiana. Zapewniamy, że będą kolejne, a to za sprawą najnowszego modelu - Indian FTR 1200, ale to już materiał na zupełnie inny artykuł…
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeBiorąc poprawkę że nowych chopperów/cruiserów poza Indianem i HD w zasadzie nikt nie sprzedaje już w Polsce to będzie wzrastał ich udział
Odpowiedz