Orlen Bezpieczne Drogi - rusza edycja dla motocyklistów
W marcu rusza kolejna edycja programu Orlen Bezpieczne Drogi, tym razem poświęcona motocyklistom. Pierwszym etapem kampanii promującej bezpieczeństwo na drodze jest serial pt. „Orlen Australia Tour”, który będzie można oglądać od 5. marca w każdy weekend na antenie kanału TV4.
„Orlen Australia Tour” jest relacją z miesięcznej wyprawy motocyklowej przez Australię Jacka Czachora - zawodnika Orlen Team, Przemka Salety oraz ich przyjaciół – Adama Badziaka i Jarka Steca. Każdy odcinek, oprócz relacji egzotycznej podróży, porusza ważne tematy związanie z bezpieczeństwem motocyklistów: doskonalenie techniki jazdy i zachowanie w sytuacjach awaryjnych. Widz będzie miał okazję by dowiedzieć się, jak atrakcyjną formą spędzania wolnego czasu jest turystyka motocyklowa i jak bezpiecznie podróżować jednośladem.
Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN Orlen:
„PKN Orlen od wielu lat sponsoruje sporty motorowe, wspiera i promuje osiągnięcia Orlen Team. Naturalną konsekwencją podejmowanych przez nas działań jest angażowanie się w projekty społeczne mające na celu realną poprawę bezpieczeństwa na drogach. Wierzymy, że kampania poświęcona motocyklistom pomoże ten cel osiągnąć. Już wkrótce kierowcy jednośladów mogą spodziewać się dodatkowych propozycji od PKN Orlen.”
Program Orlen Bezpieczne Drogi aktywnie prowadzony jest przez PKN Orlen od 2006 roku. Jego celem jest propagowanie i edukacja w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Hasło trwającej w ostatnim roku kampanii brzmiało „2 godziny jazdy, 20 minut przerwy”. Program miał na celu informowanie jak ważne dla bezpieczeństwa ruchu drogowego jest robienie krótkich przerw podczas jazdy.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeprzepraszam bardzo, a co wspólnego z propagowaniem bezpieczeństwa motocyklistów w Polsce ma filmik celebrytów, bo nawet nie podróżników z usralii, gdzie panuje ruch uliczny jak na marsie ...
Odpowiedztak się bawią za nasze pieniądze, a ceny paliw roooosną...
Odpowiedza będzie to można zobaczyć gdzieś online? Na jakimś VOD czy innej platformie? Nie każdy ma telewizor w domu..., może Orlen by się postarał to wieszać np na swojej www?
Odpowiedz