tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowy Triumph Rocket III 2019. Potê¿na moc, gigantyczny moment obrotowy
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Nowy Triumph Rocket III 2019. Potê¿na moc, gigantyczny moment obrotowy

Autor: Raff 2018.12.21, 10:30 Drukuj

180 KM, ponad 220 Nm momentu obrotowego i potężny silnik o pojemności 2,3 litra - to nie opis kolejnego hot hatcha, ale parametry nowego Triumpha Rocketa III. Motocykl zobaczymy w przyszłym roku.

Nowego Rocketa III pokazano w październiku podczas zamkniętego spotkania dealerów Triumph. Oprócz eleganckiej wizualizacji motocykla, uczestnicy spotkania mogli obejrzeć prototyp motocykla w ruchu, ale tylko na kilka sekund, by nie udało się zrobić dobrych zdjęć.

NAS Analytics TAG

Liczby, które padają w kontekście nowego Rocketa III robią wrażenie - motocykl będzie dysponował mocą 180 KM i gigantycznym momentem obrotowym, wynoszącym minimum 221 Nm. Nadal nie jest jasne czy Triumph zastosuje nowy silnik 2,5 litra, nad którym podobno pracuje. Bardziej prawdopodobne jest użycie dotychczasowej, lecz zmodernizowanej konstrukcji o pojemności 2.3 litra.

Nowy Rocket III otrzyma elegancki monowahacz w stylu swojego największego konkurenta - Ducati Diavela. Na uwagę zasługuje także świetnie wystylizowany wydech 3-w-2 z bocznymi wylotami. Producent zadbał o odpowiednie oparcie kierowcy podczas atomowych przyspieszeń - głębokie siedzisko nie pozwoli spaść kierowcy kiedy będzie katapultował się spod świateł.


Szerokie tłoki zapewniają znakomitą dźwignię nad mocnymi potrójnymi zaciskami i ogromnymi widłami, na których dnie znajduje się zestaw zacisków Brembo M50, które trzymają 330 mm pływające tarcze przymocowane do zupełnie nowej konstrukcji z odlewanego aluminiowego koła .

Pozycja kierowcy jest mało cruiserowa - sety przesunięte są do tyłu, co pomaga we współpracy kierowcy i motocykla. Wydaje się jednak, że producent pomyślał o możliwości przestawienia setów - na szkicu znalazło się coś, co sprawia wrażenie dodatkowej pozycji montażowej.

W Rockecie III znajdzie się bogaty pakiet elektroniki sterowanej przez IMU. Oczekujemy zaawansowanej kontroli trakcji, działającego w zakrętach ABS, trybów jazdy i innych technologicznych fajerwerków z Hinckley. Nie obejdzie się oczywiście bez panelu instrumentów wykonanego w technologii TFT z systemem Bluetooth.

Triumph oficjalnie nie potwierdził tego modelu, ale spodziewamy się, że stanie się to na początku roku. Kiedy Rocket III trafi do salonów? Prawdopodobnie w połowie roku.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê