Nowo¶ci motocyklowe od Bridgestone
Dla japońskiej firmy Bridgestone odbywające się w ubiegłym tygodniu targi Intermot były podsumowaniem sezonu 2014, w którym na rynek trafiły cztery ważne nowości motocyklowe.
Battlax Adventure A40 - to najważniejsza tegoroczna nowość japońskiego koncernu. A40 jest następcą znanej i sprawdzonej opony Battle Wing adresowanej do motocykli turystycznych i do podróżniczych enduro. Konstruktorzy zmienili w nowym produkcie praktycznie wszystko. Nowy karkach ułatwia uzyskanie jak największej powierzchni kontaktu przy dużych pochyleniach. Większe klocki bieżnika dodają oponie sztywności, co poprawia stabilność i precyzję kierowania. Dzięki technologii NanoPro-Tech osiągnięto znaczącą poprawę zachowania opon A40 na mokrej nawierzchni. Opona dostępna będzie w Polsce na początku sezonu 2015.
Battlax Sport Touring T30 EVO - zmienione mieszanki poprawiają przyczepność opony na mokrej nawierzchni. Do tego konstruktorzy zdecydowali się na korektę bieżnika, który teraz zapewniać ma jeszcze lepsze odprowadzanie wody spod opony. Efekt? Badania laboratoryjne Bridgestona wykazały 20% wzrost przyczepności na mokrej nawierzchni, lepszą trakcję i kontrolę nad uślizgami. Oznacza to krótszą drogę hamowania, lepsze czucie przyczepności przez kierowcę, większe bezpieczeństwo i komfort. Opona trafi do polskiej sieci dealerskiej w lutym 2015.
Dostępne rozmiary:
- 120/70 ZR 17 M/C T30 EVO (58W) TL
- 160/60 ZR 17 M/C T30 EVO (73W) TL
- 180/55 ZR 17 M/C T30 EVO (73W) TL
Battlax Hypersport S20 EVO to rozwinięcie zbierającej znakomite recenzje opony S20. Dzięki zastosowaniu poprawionego opasania przednie opony, ma ona teraz lepszą sztywność, co zapewnia lepszą zwrotność. Zastosowanie technologii NanoPro-Tech™ poprawia przyczepność opon na poziomie molekularnym i zwiększa ich trwałość, którą w przypadku tylnej opony podniesiono o 22%.
Dostępne rozmiary:
- 120/70 ZR 17 M/C S20F EVO (58W) TL
- 180/55 ZR 17 M/C S20R EVO (73W) TL
- 190/50 ZR 17 M/C S20R EVO (73W) TL
- 190/55 ZR 17 M/C S20R EVO (75W) TL
- 200/55 ZR 17 M/C S20R EVO (78W) TL
Battlax Racing R10 EVO to ewolucja opony wyścigowej R10, która na dobre zadomowiła się na padokach wyścigowych całego świata. Dzięki zmianom dokonanym w karkasie R10 EVO oferuje 10% większą powierzchnię kontaktu z podłożem skutkującą większą przyczepnością. W tylnej oponie poprawiona została mieszanka, która teraz oferuje większą przyczepność w całym zakresie temperatur i jednocześnie gwarantuje wyższą trwałość opony.
Dostępne rozmiary:
- 120/70 ZR 17 M/C R10FZ (58W) TL TYPE 2
- 180/55 ZR 17 M/C R10RZ EVO (73W) TL TYPE2
- 180/55 ZR 17 M/C R10RZ EVO (73W) TL TYPE 4
Battlax Racing V02 to rozwinięcie wysoko ocenianej opony V01. Oparta na opasaniu GP-Belt opona ma większą powierzchnię kontaktu z podłożem. Wraz z nowymi mieszankami daje to większą przyczepność opon i stabilniejszą ich pracę w szerokim zakresie temperatur. Opony V02 w testach wewnętrznych uzyskiwały czasy okrążeń o średnio 1 sekundę szybsze, niż opony V01.
Dostępne rozmiary:
- 120/600 R 17 V02F SOF TL (SBK)
- 120/600 R 17 V02F MED TL (SBK)
- 200/655 R 17 V02R SOF TL (SBK)
- 200/655 R 17 V02R MED TL (SBK)
Battlecross X30 i X40 to nowe opony crossowe na podłoże średnie i twarde. Nowa konstrukcja asymetrycznie rozlokowanych kostek na oponach przednich zapewnia znakomitą przyczepność podczas hamowania i w czasie jazdy w zakrętach o każdym stopniu nachylenia. Technologia Castle Block stosowana w bieżniku opon tylnych poprawia stabilność w zakręcie i sprzyja agresywnemu przyspieszaniu. Technologia Cooling Fin poprawia stabilność cieplną tylnych opon poprawiając stabilność parametrów pracy opony.
Dostępne rozmiary:
- 80/100 -21 X30F 51M TT
- 90/100 -21 X30F 57M TT
- 110/90 -19 X30R 62M TT
- 120/80 -19 X30R 63M TT
- 110/100 -18 X30R 64M TT
- 100/90 -19 X30R 57M TT
- 80/100 -21 X40F 51M TT
- 110/100 -18 X40R 64M TT
- 100/90 -19 X40R 57M TT
- 110/90 -19 X40R 62M TT
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze