Nowości Hondy na wystawie w Warszawie i Poznaniu
22 marca, w Warszawie, Honda zaprasza na ekskluzywną wystawę nowości 2014. Niespełna tydzień później, wszystkie nowości zobaczyć będzie można na stoisku dealera Honda Karlik podczas motocyklowych targów w Poznaniu.
W pierwszą wiosenną sobotę tego roku, w Centrum Sztuki Fortu Sokolnickiego na wszystkich zwiedzających czekać będzie 11 najnowszych motocykli, w tym aż 9 po raz pierwszy pokazywanych w Polsce. Specjalnie dla wielbicieli turystyki motocyklowej zaprezentowane zostanie trio o niebanalnym cruiserowym charakterze, wyróżniające się unikalną kombinacją komfortu i nowoczesnych rozwiązań technicznych czyli CTX1300 oraz CTX700 i CTX700N.
Atrakcją tej niezwykłej wystawy będzie również pokaz legendarnego super sporta - Hondy CBR1000RR Fireblade SP, która dopuszczona została do poruszania się po drogach publicznych, a stworzona z myślą o torze. Kolejne debiuty to CBR650F oraz CB650F - atrakcyjna para maszyn klasy średniej, z nowymi 4-cylindrowymi silnikami, oferująca nową jakość, charakter i łatwość prowadzenia w połączeniu z rozsądną ceną.
Podczas warszawskiej wystawy po raz pierwszy zaprezentowany zostanie również klasyczny CB1100 EX, który dla silniejszego nawiązania do modeli z lat 60-tych i 70-tych otrzymał m.in. szprychowe felgi oraz podwójne tłumiki. Następna premiera tej wystawy to komfortowy model z segmentu adventure - VFR1200X Crosstourer, który w 2014 roku zyskał kolejne najnowsze rozwiązania techniczne, w tym 3-stopniowy system kontroli trakcji.
Na wystawie po raz pierwszy w nowej odsłonie zobaczymy także trio zaprezentowane w 2011 roku, a znane jako Nowy Koncept (New Concept), w skład którego wchodzą: Integra, NC750X i NC750S. Te nowości w sezonie 2014 Honda wzbogaciła o dodatkowe centymetry sześcienne pojemności silnika oraz rozwiązania, które poprawiają maksymalną moc i moment obrotowy, a także zmniejszają zużycie paliwa.
Wstęp na warszawską wystawę jest bezpłatny i wyłącznie na podstawie zaproszenia, które otrzymać można u Autoryzowanych Dealerów motocykli Honda. Ilość zaproszeń jest ograniczona.
W dniach 27-30 marca 2014 Honda zaprasza na stoisko autoryzowanego dealera Honda Karlik podczas motocyklowych targów w Poznaniu. Niewątpliwą atrakcją tych targów będzie polska premiera wyjątkowej Hondy Gold Wing F6C (Custom) oraz kultowej VFR800F.
Prezentowany po raz pierwszy w Polsce nowy Gold Wing F6C to niebagatelny reprezentant power cruiserów. Z niesamowitym, 6-cylindrowym silnikiem typu bokser i solidnym podwoziem prezentuje władczy i stanowczy charakter. Nowa VFR800F Sports Tourer otrzymała zupełnie nowy wygląd i wiele ulepszeń, w tym ABS, podgrzewane manetki, regulowane siedzenie, reflektor LED i samo-wyłączające się kierunkowskazy.
Serdecznie zapraszamy!
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeSzanowni koledzy.Jak już się zdecyduje i postanowicie wydać wasze skombinowane w sposób raczej na granicy prawa środki finansowe .Nie powiecie mi że wyłożenie 200 tysiecy pln w Polsce na zachcianke...
Odpowiedzdajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...
OdpowiedzDokładnie, same pseudonowości a na dodatek importer przyoszczędził i nie wystawił się na Expo tylko teraz urządza "ekskluzywną" wystawę. Normalnie Honda szaleje.
OdpowiedzPewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?
Odpowiedzraczej nie, bo musiałby być diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej niż 60 tys. to bym kupił bez jazdy probnej
OdpowiedzTyle, że firmy są zobligowane przez UE do produkowania motocykli z ABSem.
Odpowiedznie slyszalem o takim przepisie? - przeciez chyba na rynku jest sporo modeli bez abs albo z mozliwoscia calkowitego odlaczenia?
Odpowiedzmotocykl, który ma 240+ koni na kole to tylko w motogp, z cudami techniki i technologią kosztującą miliony, a nie 120 tysięcy... odnośnie power nakeda jest bardzo bliskich twoich wytycznych ktm super duke 1290 r, mocy ma nie wiele mniej, za to nadrabia momentem obrotowym, a i cena jest bardzo blisko Twojej granicy, bo ~65 tysi za sztukę... a jeżeli już wspominamy o zawieszeniu typu TTX i lepszych, o podwyższonych parametrach itp, to samo zawieszenie zaczyna się od 20 tys euro (profesjonalne zawieszenie do kupna, jakie mi się obiło o uszy to 50k euro)... także wszystkiego się nie da mieć za takie pieniądze, ale KTM jest jak najbliżej Twoich wytycznych... pzdr
Odpowiedzttx ma speed triple R - jezdziłem tym trzy godziny i byl b. dobry;zrobienie motocykla z silnikiem 240 - moze na wale a nie tylnym kole - jest jak najbardziej w zasiegou moto za 30 tys. euro (bmw ma ze 185), tyle ze trzeba by go bylo czesto wymieniac :), poza tym ceny motocykli wyscigowych nabija rama i zawieszenie - ale gdyby taki silnik produkowac w tysiacach egz. to kto wie?
Odpowiedz