tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowe motocykle Voge z targów EICMA. Takie nowo¶ci zobaczymy w sezonie 2025
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Nowe motocykle Voge z targów EICMA. Takie nowo¶ci zobaczymy w sezonie 2025

Autor: Beniamin Mucha 2024.11.04, 11:25 Drukuj

Voge zaskakuje nowymi modelami każdego roku, nie inaczej jest w 2024 roku. Na targi EICMA marka przygotowała aż 6 nowych modeli.

CU250

Klasyczna ćwiartka z silnikiem w układzie V. Z takiej pojemności Voge wyciąga 26 KM i 23Nm. To motocykl dla tych, którzy cenią sobie klasyczny wygląd motocykla i brzmienie silnika w układzie V, a jednocześnie chcą cieszyć się niskim spalaniem. To motocykl idealny na dojazdy do pracy z otwartą opcją na dalsze spokojne wypady turystyczne solo.

NAS Analytics TAG

CU625

Jeśli 250tka to dla was za mało, możecie sięgnąć po pojemność 625. Ten krążownik szos ma oferować ponad 60KM. Co przy masie własnej 210 kg da nam naprawdę przyjemne przyspieszenia. Zaskoczeniem może być też to, że model CU625 różni się wyglądem od poprzednika, modelu CU525.

DS625X

Producent planuje też rozwój modelu turystycznego średniej pojemności. Obok modelu 525 DSX na kategorię A2 zaproponowany zostanie turystyk o pojemności 625cc i mocy 63KM.

800 RALLY

Ta propozycja VOGE to atak w całkiem nowy dla tej marki segment. Segment dużych motocykli terenowych. Oczywiście ktoś mógłby powiedzieć, że modelami turystycznymi z tej stajni da się wjechać w teren, ale jednak Rally 800 to motocykl przystosowany do zabawy w terenie. Opony w pełnej kostce, metalowa osłona silnika, duży prześwit…i pewnie jeszcze kilka ciekawych rozwiązań, ale tego dowiemy się już podczas targów w Mediolanie.

R625

Najprawdopodobniej na targach zostanie pokazany też następca neoklasyka ze stajni Voge. Można tylko przypuszczać, że silnik będzie dzielił z modelem DS625X.

RR660S

Wisienkę na torcie stanowi motocykl sportowy. Wyścigowy model Voge wyposażony jest w rzędowy, czterocylindrowy, 16-zaworowy silnik o pojemności 662,8 cm3, chłodzony wodą. Moc deklarowana przez producenta to 100,6KM i 64Nm. Motocykl ma mieć też system kontroli trakcji TCS. Na chińskich stronach przeczytać można o elektronicznym szybkim systemie zmiany biegów.

Marka Voge, należąca do koncernu Loncin, to kolejny chiński producent, który coraz śmielej wkracza na rynki światowe. Dla tych, którzy nie słyszeli jeszcze o tym koncernie wspomnę, tylko że Loncin był obecny na rynku Europejskim już dwadzieścia lat temu, wtedy motocykle tej marki ukrywały się pod znanymi nam nazwami. Jednym z modeli był Zipp Nitro 250.

Jeśli dołożymy do tego informację, że od 2005 roku Loncin produkuje silniki do motocykli BMW, możemy wyrobić sobie wstępną opinię.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê