tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Voge SR1 ADV. Bogato wyposa¿ony skuter z opcj± jazdy w terenie
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Voge SR1 ADV. Bogato wyposa¿ony skuter z opcj± jazdy w terenie

Autor: Beniamin Mucha 2024.11.30, 20:48 Drukuj

Walka o klienta wśród producentów 125tek trwa już od 2014 roku. Wtedy to w Polsce za kierownicą motocykla o takiej pojemności mogli zasiąść kierowcy posiadający prawo jazdy kategorii B. Największa bitwa rozegrała się nie wśród wielkiej japońskiej czwórki, ale wśród chińskich marek, które najczęściej sprzedawały swoje motocykle pod branding. 10 lat później na rynku zostali najpoważniejsi gracze. Jednym z nich jest marka VOGE. Jednak ta marka podeszła do tematu odwrotnie niż pozostali, najpierw pokazała większe pojemności a później sięgnęła po 125tki. Teraz wprowadza na rynek kolejną nowość, Skuter SR1 ADV.

Voge SR1 ADV to skuter, wpisujący się dynamicznie rozwijający się trend miejskich suwów. Czyli motocykli, których główne przeznaczenie to miasto jednak umożliwiających całkiem sprawne poruszanie się po polnych szutrowych drogach dzięki oponom typu crossover i nieco większemu prześwitowi. Za tłumienie nierówności odpowiadają  dwa amortyzatory gazowe z tyłu i dwa klasyczne z przodu.

NAS Analytics TAG

Skuter ten oferuje 11,6 KM przy masie własnej 134 kg. Producent deklaruje średnie spalanie na poziomie 2,7 litra na każde 100 km. Silnik jest chłodzony cieczą, więc nie dostanie zadyszki w korku, ani w trasie przy większych temperaturach.

Dzięki automatycznej skrzyni biegów na tym motocyklu można poruszać się również w innych krajach* (na przykład w Czechach). "Wszystkomający" wyświetlacz połączy się z nawigacją w waszym telefonie i poprowadzi was przez miasto. No albo skoro już możecie jechać, to może doprowadzi do mostku Karola w Pradze?

Jak na markę premium przystało, skuter ma kontrolę trakcji TCS oraz układ hamulcowy z ABS. Nie zabrakło też kamery rejestrującej drogę przed nami ani gniazda USB do ładowania telefonu. Gniazdo umieszczone jest w schowku, więc ładować można nawet w deszczową pogodę.

Z oczywistych bajerów to wszystkie lampy LED, a z nieoczywistych bezkluczykowy dostęp.

To jak? Gdzie chcecie się przejechać?

*W różnych krajach UE są różne przepisy dotyczące równoważności kategorii A1 z B. Dobrze to sprawdzić przed przekroczeniem granicy.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê