tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowa Yamaha R6 2017!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Nowa Yamaha R6 2017!

Autor: Lovtza 2016.10.14, 09:25 Drukuj

Yamaha zaprezentowała właśnie nową generację kultowego modelu R6. Motocykl w gruncie rzeczy wygląda podobnie do swojego poprzednika, ale pod nowymi owiewkami kryje się sporo zmian, w tym te kluczowe. Nowa R6 otrzymała pakiet elektroniki, w tym regulowaną kontrolę trakcji, system szybkiej zmiany biegu, a także wyścigowy układ ABS. Najprawdopodobniej mamy zatem sytuację podobną jak w przypadku nowej CBR1000RR SP, gdzie motocykl podobny do poprzednika jest w gruncie rzeczy zupełnie nowym modelem.

NAS Analytics TAG

Yamaha nie podaje na razie danych technicznych takich jak moc maksymalna, ale nie spodziewamy się, aby były one niższe, niż w przypadku poprzednika. Pełna specyfikacja techniczna zostanie zapewne ujawniona w czasie targów EICMA w listopadzie tego roku. Poniżej prezentujemy kluczowe cechy i dostępne dane techniczne:

  • YZF-R6 z nową stylistyką serii R
  • Agresywny wygląd przodu motocykla ze światłami pozycyjnymi LED
  • Przednia czasza i szyba o doskonałych właściwościach aerodynamicznych
  • 6-pozycyjny system TCS
  • System zmiany biegów bez użycia sprzęgła QSS
  • YCC-T, YCC-I, wyścigowy układ ABS i system D-Mode
  • Znany z modelu YZF-R1 przedni widelec o średnicy 43 mm
  • Podwójne przednie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z radialnymi zaciskami
  • Lepsza pozycja podczas jazdy zapewniająca większą kontrolę nad motocyklem
  • Zwarty stelaż tylny wykonany ze stopu magnezu CF
  • Lekki, 17-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa
  • 4-cylindrowy, rzędowy, 4-zaworowy silnik DOHC o pojemności 599 cm3

Dane techniczne Yamaha R6 2017:

Silnik
Typ silnika chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy
Pojemność 599 cm3
Średnica x skok tłoka 67,0 mm x 42,5 mm
Stopień sprężania 13,1 : 1
Moc maksymalna Niedostępny
Maksymalny moment obrotowy Niedostępny
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Zużycie paliwa Niedostępny
Emisja CO2 Niedostępny
Podwozie
Rama Aluminiowa, Deltabox
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 24º
Wyprzedzenie 97 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz, Wahaczowe
Skok tylnego zawieszenia 120 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless
Opona tylna 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless
Wymiary
Długość całkowita 2 040 mm
Szerokość całkowita 695 mm
Wysokość całkowita 1 150 mm
Wysokość siodełka 850 mm
Rozstaw kół 1 375 mm
Minimalny prześwit 130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 190 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju 3,4 litrów
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê