Nowa Yamaha R6 2017!
Yamaha zaprezentowała właśnie nową generację kultowego modelu R6. Motocykl w gruncie rzeczy wygląda podobnie do swojego poprzednika, ale pod nowymi owiewkami kryje się sporo zmian, w tym te kluczowe. Nowa R6 otrzymała pakiet elektroniki, w tym regulowaną kontrolę trakcji, system szybkiej zmiany biegu, a także wyścigowy układ ABS. Najprawdopodobniej mamy zatem sytuację podobną jak w przypadku nowej CBR1000RR SP, gdzie motocykl podobny do poprzednika jest w gruncie rzeczy zupełnie nowym modelem.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Yamaha nie podaje na razie danych technicznych takich jak moc maksymalna, ale nie spodziewamy się, aby były one niższe, niż w przypadku poprzednika. Pełna specyfikacja techniczna zostanie zapewne ujawniona w czasie targów EICMA w listopadzie tego roku. Poniżej prezentujemy kluczowe cechy i dostępne dane techniczne:
- YZF-R6 z nową stylistyką serii R
- Agresywny wygląd przodu motocykla ze światłami pozycyjnymi LED
- Przednia czasza i szyba o doskonałych właściwościach aerodynamicznych
- 6-pozycyjny system TCS
- System zmiany biegów bez użycia sprzęgła QSS
- YCC-T, YCC-I, wyścigowy układ ABS i system D-Mode
- Znany z modelu YZF-R1 przedni widelec o średnicy 43 mm
- Podwójne przednie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z radialnymi zaciskami
- Lepsza pozycja podczas jazdy zapewniająca większą kontrolę nad motocyklem
- Zwarty stelaż tylny wykonany ze stopu magnezu CF
- Lekki, 17-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa
- 4-cylindrowy, rzędowy, 4-zaworowy silnik DOHC o pojemności 599 cm3
Dane techniczne Yamaha R6 2017:
| Silnik | |
| Typ silnika | chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy |
| Pojemność | 599 cm3 |
| Średnica x skok tłoka | 67,0 mm x 42,5 mm |
| Stopień sprężania | 13,1 : 1 |
| Moc maksymalna | Niedostępny |
| Maksymalny moment obrotowy | Niedostępny |
| Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
| Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
| Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
| Układ zapłonu | TCI |
| Układ rozrusznika | Elektryczny |
| Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
| Napęd końcowy | Łańcuch |
| Zużycie paliwa | Niedostępny |
| Emisja CO2 | Niedostępny |
| Podwozie | |
| Rama | Aluminiowa, Deltabox |
| Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy, Ø 43 mm |
| Skok przedniego zawieszenia | 120 mm |
| Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º |
| Wyprzedzenie | 97 mm |
| Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
| Skok tylnego zawieszenia | 120 mm |
| Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm |
| Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm |
| Opona przednia | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
| Opona tylna | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
| Wymiary | |
| Długość całkowita | 2 040 mm |
| Szerokość całkowita | 695 mm |
| Wysokość całkowita | 1 150 mm |
| Wysokość siodełka | 850 mm |
| Rozstaw kół | 1 375 mm |
| Minimalny prześwit | 130 mm |
| Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 190 kg |
| Pojemność zbiornika paliwa | 17 litrów |
| Pojemność zbiornika oleju | 3,4 litrów |







Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze