Nissan GT-R i Suzuki Hayabusa - wy¶cig na jedn± milê
850 KM kontra 200 KM
Konfrontacje samochodów i motocykli. Na ten temat napisano ju¿ wiele, a napisane bêdzie jeszcze wiêcej. Rosyjski klub DragTimes postanowi³ dopisaæ siê do listy autorów encyklopedii na ten temat. Klub zrzesza g³ównie ludzi ob³êdnie bogatych, którzy swoje ciê¿ko zarobione ruble lubi± wydawaæ na drogie samochody i ³apówki dla policji. Nie zawsze jednak ¶cigaj± siê po ulicach, bo w ich u¿yciu jest te¿ tor wy¶cigów równoleg³ych. Tym razem do konfrontacji stanê³a Hayabusa oraz Nissan GT-R. To superauto ju¿ seryjne ma sporo mocy, a po odpowiednim tuningu wyplu³o z siebie 850 kucyków. Przypomnijmy, ¿e GSX1300R ma ich niespe³na 200.
Jak uwa¿acie, co bêdzie mia³o lepszy wynik na 1/4 mili oraz na pe³n± milê?
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarze¦miesznie. Nie to ¿e by s³aby ten GT. Respekt ego w³a¶cicielowi i jego marzeniu. Go¶æ na seryjnej Hayce bardzo stara³ siê nie zawie¶æ kolegê na auto. Ja ju¿ nie mówiê o tym ¿eby w³o¿yæ trochê kasy...
OdpowiedzWe¼cie te¿ pod uwagê cenê pojazdów. Taka Hayabusa kosztuje plus minus 50ty¶ nowa, a taki Nissan GT-R??? idzie ju¿ w setkach tysiêcy :) Wiêc raczej Hayabusa wygra³a ju¿ na samym starcie ;)
OdpowiedzPozycja kolesia przy starcie i sam start sa conajmniej smieszne. Nawet amator wie, ze trzeba "docisnac" moto do ziemi i obnizyc srodek ciezkosci a wtedy wynik bylby zupelnie inny. Przyklad lepszego...
OdpowiedzCo to wogóle za porównanie? Seryjna hayka i tuningowany GT-R. Postawcie haykê co ma 350 KM i niech GT-R j± wycina! JU¿ to widzê:))
OdpowiedzPo pierwsze Oni jad± na 1,/4 mili i potem ca³± milê, a po drugie czas na poziomie 10,5 na 1/4 to robi seryjna 600cc na Bemowie, a haya robi 9tki. Tak¿e ch³opaki musz± jeszcze poæwiczyæ. Pozdrawia
OdpowiedzW pewnej chwili moc zaczyna mieæ znaczenie. I tyla :)
Odpowiedz